English

ثبت اسناد کاغذی پر

مدیرکل اداره ثبت اسناد استان کرمانشاه گفت: اسناد در سامانه جامع املاک به آدرس www. ssa. ir که امروز افتتاح شد ثبت می شوند و مردم می توانند از امکانات مختلف این سامانه استفاده کنند.

ثبت اسناد کاغذی پر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه؛ محمد ناصر دالوندی با بیان اینکه ثبت اسناد به صورت کاغذی و کتبی مشکلات فراوانی دارد، تصریح کرد: تبدیل زمین های حاصل خیز کشاورزی استان کرمانشاه که توانایی بالایی در تولید محصولات کشاورزی دارند به مسکن و شهرک های صنعتی یک معضل است و باید برای جلوگیری از این موضوع باید شهرک های صنعتی و مسکن ها در مناطق غیر حاصل خیز ساخته شوند.

وی سال ۹۴را یک سال پرکار برای ادارای ثبت اسناد دانست و عنوان کرد: اسناد صادره حدنگار ۴۹هزار و ۵۴۹سند، در بخش مسکن مهر ۲هزار و ۹۹۶سند، قانون ساماندهی روستاها یک هزار و ۵۲۱سند، ۴هزار و ۵۷۲ سند دولتی، ۸۴ هزار سند منابع طبیعی، ۱۱۹سند در بخش موقوفه، در حوزه ثبت شرکت ها یک هزار و ۱۳۸سند و در بخش تغییرات ۵هزار و ۱۶۶سند توسط اداره ثبت اسناد صادر شده است.

به گفته دالوندی در حال حاضر ۳۰هزار هکتار از زمین های منابع طبیعی سند ندارد و بعد از رفع مشکلات و درگیری های اداره منابع طبیعی با مردم و اداره اوقاف، اسناد این زمین ها نیز صادر می شود.

وی مجموع خلاصه معاملات ثبت شده در بانک های جامع را ۳۷هزار و ۱۲خلاصه عنوان کرد و افزود: تعداد ۴هزار و ۹۲۰پرونده طلاق در استان ثبت شده است که جای نگرانی دارد و البته در سال گذشته۱۸هزار و ۲۴۹وقایع ازدواج به ثبت رسیده است و بطور حتم با پرداخت تحصیلات می توان این آمار را افزایش داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه