English

استاندار کردستان:

شرایط کشور به خاطر انتخابات پیش‌رو، ویژه است

استاندار کردستان گفت: شرایط کشور به خاطر انتخابات پیش‌رو، ویژه است اما دستگاه‌های اجرایی باید با تمام قدرت انجام وظیفه کرده و سستی به خود راه ندهند.

شرایط کشور به خاطر انتخابات پیش‌رو، ویژه است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، اسماعیل زارعی‌کوشا روز شنبه در دومین جلسه شورای اداری کردستان در سنندج اظهار کرد: نظارت مدیران دستگاه‌ها باید مضاعف شده و پروژه‌ها نیز با قوت پیگیری شود تا مردم احساس نکنند که کار و خدمت تضعیف شده است.

وی از دستگاه های نظارتی خواست این روزها همکاری بیشتری با ادارات و دستگاه‌های اجرایی داشته باشند و افزود: از ۲ سه روز دیگر فرآیند انتخابات ریاست جمهوری در کشور آغاز می شود، بنابراین همه باید آمادگی لازم را برای این رویداد سیاسی مهم داشته باشند.

استاندار کردستان ضمن تاکید بر تلاش معاون سیاسی برای رفع مشکلات احتمالی بین دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمت بهتر به مردم، اضافه کرد: اگر به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه اعتقاد داریم باید از امروز مضاعف کار کنیم.

زارعی کوشا بر لزوم همکاری فعالان سیاسی، چهره های شاخص و روحانیت برای تشویق مردم به شرکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: امیدواریم شاهد مشارکت خوب و قابل قبول مردم در انتخابات پیش رو باشیم.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات نباید در کار و تلاش دستگاه ها اخلال ایجاد کند، ادامه داد: برنامه های دیدار شهرستانی ادامه می یابد و روز پنجشنبه با مردم بخش حسین آباد سنندج دیدار خواهیم داشت.

استاندار کردستان به ویژگی های شخصیتی رئیس جمهور شهید اشاره کرد و یادآور شد: شهید آیت الله رئیسی به فرموده رهبری، فرصتی مغتنم برای کشور و امت اسلامی بود.

زارعی کوشا تاکید کرد: شهید رئیسی در طول ۲ سال و چند ماه خدمت، در کمال اخلاق مداری، متانت، اوج سیاست ورزی اسلامی و مومنانه با تلاش وصف ناپذیر از خود الگویی به یادگار گذاشت.

وی با بیان اینکه اثر بی بدیل ولایت فقیه در مدیریت کشور در مقاطع مختلف را تجربه کرده‌ایم، ادامه داد: آنچه انقلاب اسلامی را سر پا نگه داشته، محوری به نام ولی فقیه است.

استاندار کردستان تاکید کرد: در زمانی که کشور می تواند، آبستن حوادث بزرگ باشد، به واسطه رهبری فرزانه، مردم جز رنج و غم فراق شهید رئیسی، چیز دیگری رنجشان نداد و کشور در ثبات کامل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه