English

رئیس هئیت بسکتبال کردستان:

کشف و‌ پرورش استعداد درخشان در بسکتبال کردستان اجرا می شود

کشف و پرورش استعدادهای درخشان استان آغاز خواهد شد، و با شروع مسابقات انگیزه های مضاعفی برای آینده سازان بسکتبال استان کردستان ایجاد خواهد گردید.

کشف و‌ پرورش استعداد درخشان در بسکتبال کردستان اجرا می شود
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، اولین نشست مشترک هئیت بسکتبال استان کردستان و شهرستان سنندج با حضور امیر جماران و بابک معتمد وزیری برگزار شد . 

در این دیدار ضمن اعلام هماهنگی و همکاری دو طرف  در راستای پیشرفت بسکتبال استان، تصمیمات مهمی برای آینده بهتر این ورزش رقم خورد .

امیر جماران ریاست  هیأت بسکتبال استان کردستان و بابک معتمد وزیری رییس هیأت بسکتبال شهرستان سنندج برنامه و هدفهای مثبت  و کاربردی برای بسکتبال پایه استان کردستان برنامه‌ریزی کردند  ، این برنامه ریزی در جهت کشف و پرورش استعدادهایدرخشان استان آغاز خواهد شد، و با شروع مسابقات انگیزه های مضاعفی برای  آینده سازان بسکتبال استان کردستان ایجاد خواهدگردید.

رئیس هئیت بستکبال استان کردستان:  در خصوص زمان برگزاری لیگ استانی اعلام کرد که این رقابت‌ جذاب پس از امتحانات دانش آموزان آغاز خواهد شد. در اوائل تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد .

آرش برادری دبیر هیأت بسکتبال استان کردستان ضمن تشریح وضعیت بسکتبال کردستان ، در خصوص برگزاری کلاسهای آموزشی وهمچنین برگزاری کلاسهای دانش افزایی و ارتقاء برای داوران و مربیان استان برنامه های هیأت بسکتبال استان را اعلام  و مدیریت کردند.

پیام امتی رییس کمیته مربیان در خصوص اجرای طرح استعدادیابی و حضور در شهرستان های استان و همکاری با مربیان شهرستانی برنامه هایی به هئیت و‌ اجرایی شدن آن در آینده نزدیک اعلام کرد. 

 در این نشست حامد عموییان از اهالی دیرین بسکتبال و از داوران برجسته  به عنوان دبیر هئیت بسکتبال شهرستان سنندج از سوی بابک معتمد وزیری انتخاب و‌ معرفی شد .

با‌ توجه به اهمیت رشته بستکتبال و‌ تصمیمات هیئت کردستان و شهرستان قطعا این رشته در راستای   توسعه و ترقی اقدامات مثبتی را ایفا خواهد نمود . 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه