English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

خانه کارگر در رصد و حل مشکلات کارگران مشارکت جدی داشته باشد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: انتظار داریم خانه کارگر به عنوان بازویی توانمند، در کنار این اداره کل، مسائل و مشکلات جامعه کارگری را رصد کرده و در حل این مشکلات یاریگر ما باشد.

خانه کارگر در رصد و حل مشکلات کارگران مشارکت جدی داشته باشد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، فرزاد پیشکاری در دیدار با دبیر و هیات اجرایی خانه کارگر استان کردستان گفت: خانه کارگر در حمایت از حقوق و منافع کارگران نقش مهمی دارد و خدمات این خانه در راستای پشتیبانی و حمایت از کارگران ستودنی است.

وی با بیان اینکه رویکرد وزارت کار در دولت سیزدهم، حل مشکلات معیشتی و رفاهی کارگران است، افزود: به تأسی از پیامبر اکرم(ص) بر دستان کارگران بوسه خواهیم زد و به عنوان خادمان جامعه شریف کارگران، هر آنچه در بضاعت داشته باشیم برای رفاه، آسایش و معیشت کارگران بکار خواهیم گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، کارگران را صاحبان اصلی این وزارت کار خواند و ادامه داد: تمام ظرفیت های اداره کل، ادارات زیر مجموعه وزارت کار در کردستان و سایر ارگان ها و ادارات استان را برای رفع مشکلات این قشر بکار می گیریم و شبانه روزی در جهت تحقق اهداف و سیاست های وزارت کار در راستای ایمنی، رفاه و صیانت از حقوق کارگران تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

پیشکاری تاکید کرد: برای ارتقای دانش و آموزش جامعه کارگری و خانواده آنان، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی یادآور شد: هفته کار و کارگر فرصت مغتنمی برای پاسداشت تلاش ها و زحمات کارگران و تبیین فرهنگ قدردانی از این قشر زحمتکش است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان به برنامه های پیشنهادی گرامیداشت هفته کارگر اشاره کرد و گفت: تجلیل از خانواده شهدای کارگر و غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، اعزام کارگران برای دیدار با رهبری، انعکاس دستاوردهای دولت در زمینه خدمت رسانی به جامعه کارگران و کارفرمایان از جمله این برنامه‌هاست.

پیشکاری اضافه کرد: دیدار تشکلات کارگری استان با نماینده ولی فقیه و استاندار، دیدار با کارگران آسیب دیده، حضور در نماز جمعه و برپایی میز خدمت، حضور در برنامه های رادیویی و تلویزیونی، نشست خبری و تجلیل از کارگران، ورزشکاران و کارفرمایان نمونه، از جمله برنامه های پیشنهادی قابل اجرا در این هفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه