English

در میدان آزادی؛

مردم سنندج در حمایت از پاسخ موشکی ایران به اسرائیل تجمع کردند

مردم سنندج در حمایت از حمله پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل در میدان آزادی این شهر تجمع کردند.

مردم سنندج در حمایت از پاسخ موشکی ایران به اسرائیل تجمع کردند
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، به دنبال عملیات سپاه در حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی، مردم سنندج با تجمع در میدان آزادی این شهر حمایت قاطع خود از این عملیات را اعلام کردند.

مردم سنندج با شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر امریکا» از این عملیات غرورآفرین حمایت کردند. مردم سنندج معتقدند این عملیات در پاسخ به حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق و جنایات بی سابقه آنان در غزه و فلسطین است که مورد تحسین تمامی آزادی خواهان جهان است.

استاندار کردستان در این تجمع و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سپاه پرافتخار پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد امروز ضربات سنگین و بسیار کشنده‌ای بر رژیم صهیونیستی وارد کرد.

اسماعیل زارعی ‌کوشا با بیان اینکه به عقیده من پایان عمر رژیم صهیونیستی نزدیک شده است، افزود: امروز شاهد شور و شعف مردم استان به خاطر حملات سپاه علیه رژیم صهیونیستی هستیم.

وی حمله سپاه به سرزمین های اشغالی را نمایش غرورآمیز نیروهای نظامی ایران دانست و گفت: این حملات، اطاعت از ولی امر مسلمین و در راستای تنبیه رژیم غاصب اسراییل بود.

استاندار کردستان تاکید کرد: همه ملت های مظلوم از این حمله، شاد شدند و جای خوشحالی دارد که اهداف برنامه ریزی شده محقق شد و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و گنبد آهنین فرو ریخت‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه