English

توسط رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان؛

تمهیدات و محدودیت های ترافیکی روز قدس در سنندج اعلام شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان، محدودیت ها و تمهیدات ترافیکی راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر سنندج را اعلام کرد.

تمهیدات و محدودیت های ترافیکی روز قدس در سنندج اعلام شد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، سرهنگ رضا همتی زاده گفت: برابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات استان راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در روز جمعه در شهرهای استان نیز برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در روز جهانی قدس برابر اعلام مسیرهای راهپیمایی از میدان آزادی و خیابان فردوسی به سمت میدان انقلاب اجرا می گردد و در کلیه مسیرهای منتهی به خیابان فردوسی و میدان انقلاب محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان با بیان تمهیدات اعمال شده، افزود: از ساعت ۱۲ شب، روز قبل، در صورت پارک وسایل نقلیه در مسیرهای میدان انقلاب، میدان آزادی، خیابان های امام (ره)، انقلاب و آیت الله طالقانی، خودروهای پارک شده توسط جرثقیل به خیابان های حاشیه ای و مجاور انتقال و از حرکت خودروها در مسیرهای سه راهی خیابان مولوی به سمت میدان آزادی، تقاطع انقلاب، سه راه حبیبی به سمت میدان انقلاب از ساعت ۶ صبح روز جمعه، تا اتمام راهپیمایی جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ همتی زاده از شهروندان و راهپیمایی کنندگان درخواست کرد، به صورت هماهنگ شده و از مسیرهای راهپیمایی خود را به میدان انقلاب برسانند و از رها کردن خودرو در خیابان و ایجاد سد معبر برای سایرین جداً خودداری کنند.

وی همکاری همشهریان قانونمند و رانندگان را برای اجرای صحیح محدودیت ها و ممنوعیت ها با پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان خواستار شد و تاکید کرد: همکاری شهروندان موجب برگزاری هرچه با شکوه تر راهپیمایی روز جهانی قدس خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه