English

در راستای تحقق شعار سال؛

تولید محصولات کشاورزی در کردستان به ۴ میلیون تن افزایش می یابد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: تولید محصولات کشاورزی استان در سالی که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده به ۴ میلیون تن افزایش خواهد یافت.

تولید محصولات کشاورزی در کردستان به ۴ میلیون تن افزایش می یابد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، پیمان اسکندری در دیدار نوروزی با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج، گفت: تولید پایدار در بخش کشاورزی باعث رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال، تولید ثروت و اشباع بازار و رونق صادرات خواهد شد.

وی به تبدیل ۲ هزار و ۷۰۰ هکتار زمین دیم به آبی، طرح توسعه باغات و راه اندازی چندین ایستگاه پمپاژ در شهرستان های سنندج و سروآباد اشاره کرد و افزود: در راستای نامگذاری حکیمانه و هوشمندانه سال توسط رهبری و وظایف ذاتی وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر تامین امنیت غذایی و کمک متخصصین و بهره گیری از دانش نخبگان، تولید محصولات کشاورزی را از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن تا ۴ میلیون تن افزایش خواهد یافت.

امام جمعه سنندج نیز با قدردانی از زحمات رئیس و مدیران سازمان جهاد کشاورزی، اظهار کرد: برداشتن موانع تولید بی شک در رشد و توسعه استان و محرومیت زدایی موثر خواهد بود و این جز با درایت مدیران و مشارکت مردم اتفاق نخواهد افتاد.

ماموستا فایق رستمی با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین و آرزوی پیروزی آنان در مقابل رژیم سفاک اسرائیل غاصب، ادامه داد: وظیفه بسیار سنگینی بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است و جای تشکر دارد این سازمان با مدیریت منسجم و بکارگیری توان نیرو های متخصص در سال گذشته حرکت های خوبی انجام داد که موجب کسب رتبه های زیادی در سطح ملی و استانی شد.

سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی هم در این دیدار از حضور مردم در پای صندوق های رای در انتخابات گذشته قدردانی کرد و یادآور شد: مردم می دانند کی و کجا پای نظام و انقلاب بایستند و جواب استکبار را چگونه بدهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه