English

رئیس کل دادگستری کردستان:

مخلان امنیت جامعه تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت می مانند

رئیس کل دادگستری کردستان به تمامی روسای دادگستری و دادستان های حوزه های قضایی تابعه دستور داد تا به هیچ وجه به سارقین سابقه دار و اراذل و اوباشی که در زندان هستند، مرخصی اعطا نشود.

مخلان امنیت جامعه تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت می مانند
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در جلسه شورای پیشگیری از جرم استان کردستان که با موضوع پیشگیری از سوانح و حوادث چهارشنبه سوری و مراسم پایان سال برگزار شد، ضمن تاکید بر برخورد جدی با هرگونه فروش و توزیع مواد محترقه غیرمجاز، گفت: مسئولان فراجای استان و ضابطین قضایی باید با این دسته از افراد بر اساس مقررات مربوط به جرم مشهود با قاطعیت برخورد کنند و برای آنها پرونده قضایی تشکیل دهند.

وی اظهار کرد: افرادی که در چهارشنبه آخر سال و مراسم عید نوروز مرتکب جرایم پرخطر شده و دستگیر شوند، تا پایان تعطیلات در بازداشت بسر می برند.

رئیس کل دادگستری کردستان بر ضرورت فرهنگ سازی و آگاه سازی خانواده ها و جوانان توسط صداوسیما، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات و نهادهای متولی تاکید کرد و افزود: شادی و نشاط در جامعه لازم و ضروری است ولکن باید در چارچوب حدود قانونی و شرعی باشد.

حجت الاسلام سیدحسین حسینی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم برخورد با جرم روزه خواری تاکید کرد و ادامه داد:  در راستای پیشگیری و بازدارندگی لازم است به این موضوع خارج از نوبت و در اسرع وقت رسیدگی و منتهی به صدور حکم شود.

وی با هشدار به مردم در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز و تجاوز به اراضی ملی و منابع طبیعی در ایام نوروز، یادآور شد: مدیران ادارات مسئول در این ایام نباید غفلت کنند و دستگاه قضایی استان پرونده ویژه ترک فعل برای مدیران مسئول در حوزه تجاوز و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و همچنین ساخت و سازهای غیرمجاز تشکیل خواهد داد و پس از نوروز با دستگاههایی که مرتکب کوتاهی شوند، برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری کردستان بر لزوم استقرار گشت های تعزیرات در استان در جهت کنترل بازار شب عید و ماه رمضان تاکید کرد و بیان کرد: جمع آوری معتادین متجاهر در سطح استان باید انجام شود.

حجت الاسلام حسینی ضمن آرزوی ایام نوروز توام با شادی و سلامتی برای مردم استان، گفت: توجه به نمادهای ملی، آیین ها و مراسم ریشه دار فرهنگی در استان ضروری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه