English

استاندار کردستان:

تشکیل مجلس قوی و کارآمد به حضور حداکثری مردم در انتخابات بستگی دارد

استاندار کردستان با بیان اینکه فرآیند انتخابات در ایران کاملا مردمی است و با ساختاری مستحکم برگزار می شود، گفت: تشکیل مجلس قوی و کارآمد به حضور حداکثری مردم در انتخابات بستگی دارد.

تشکیل مجلس قوی و کارآمد به حضور حداکثری مردم در انتخابات بستگی دارد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، اسماعیل زارعی کوشا با حضور در شعبه اخذ رای واقع در مسجد جامع سنندج، در دقایق اولیه آغاز فرآیند انتخابات رای خود را به صندوق انداخت و پس از آن در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات یک تکلیف است و تعجیل در مشارکت در این تکلیف فضیلت بالایی دارد و مانند همه مردم که در دقایق اولیه آغاز رای گیری حضور داشتند، من نیز احساس تکلیف کردم.

وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات از دو جنبه اهمیت دارد، افزود: نتیجه این مشارکت شکل گیری ۲ نهاد مردمی در ساختار حکمرانی کشور است که یکی مجلس شورای اسلامی به عنوان ریل گذار توسعه کشور و دیگری مجلس خبرگان رهبری است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار کرد اظهار کرد: این نهادها برآمده از اراده و نظر مردم است و مشارکت بالای مردم می تواند نتیجه بسیار با اهمیتی در شکل گیری این مجالس داشته باشد.

زارعی کوشا ادامه داد: اصل مشارکت به عنوان پشتوانه نظام بسیار با اهمیت است نگاه دنیا به مردم و مشارکت آنان در این انتخابات است و این موضوع می تواند موضع ما را در عرصه بین المللی قوی کند.

وی یادآور شد: دشمنان ما کارهای رسانه ای بسیاری در این روزها برای عدم مشارکت شکل گرفته و اگر این مسئله مهم نبود قطعا تا این حد برای ناامید کردن مردم برای عدم حضور پای صندوق های رای هزینه نمی کردند.

استاندار کردستان بیان کرد: این حضور گسترده نشان از بصیرت مردم ما است و ممکن است، نسبت به عملکرد مدیران و مسئولان منتقد باشند اما تعهد خود به نظام و انقلاب را فراموش نمی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه