English

دبیر ستاد انتخابات کردستان:

۱۸۷ نفر نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در کردستان شدند

دبیر ستاد انتخابات استان کردستان گفت: با اعلام نتایج نهایی تایید صلاحیت ها، شمار نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ۱۸۷ نفر اعلام شد.

۱۸۷ نفر نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در کردستان شدند
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، محمد رضایی افزود: بعد از تجدید نظرهایی که صورت گرفت ۶ نفر دیگر امروز به تعداد قبلی اضافه شد و تعداد نامزدهای مجلس دوازدهم در استان به ۱۸۷ رسید که ۵۷.۳۶ درصد کل داوطلبان ثبت نامی استان را شامل می شود.

وی افزود: تعدادی از نامزدها از ادامه روند انتخابات انصراف داده و یا از حوزه انتخابی خود خارج شده و اقدام به جابجایی کرده و تعدادی نیز به شمار نامزدها اضافه شدند.

دبیر ستاد انتخابات کردستان اظهار کرد: با این حساب، به ازای هر کرسی نمایندگی مجلس در استان کردستان ۳۱ نفر به رقابت خواهند پرداخت.

رضایی درباره تعداد نامزدها به تفکیک حوزه های انتخابیه، ادامه داد: در حوزه انتخابیه بیجار ۳۴ نفر معادل ۵۹.۶۴ درصد، در حوزه انتخابیه سقز و بانه ۱۹ نفر شامل ۵۴.۲۸ درصد، در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران ۶۰ نفر معادل ۵۵.۵۵ درصد، در حوزه انتخابیه قروه و دهگلان ۳۶ نفر معادل ۵۸.۰۴ درصد و در حوزه مریوان و سروآباد ۳۸ نفر معادل ۵۷.۳۶ درصد به عنوان نامزدهای نهایی مورد تایید شورای نگهبان اعلام شده و از ساعت ۱۲ بامداد پنجشنبه سوم اسفند مجاز به آغاز تبلیغات رسمی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه