English

شهردار سنندج:

حقوق، عیدی و پاداش کارکنان و کارگران شهرداری سنندج تا پایان اسفند پرداخت می‌شود

شهردار سنندج گفت: حقوق، عیدی و پاداش کارکنان و کارگران شهرداری سنندج تا پایان اسفند پرداخت می‌شود.

حقوق، عیدی و پاداش کارکنان و کارگران شهرداری سنندج تا پایان اسفند پرداخت می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، سیدانور رشیدی  با بیان اینکه،  پرداخت بموقع حقوق کارکنان و کارگران خدوم وزحمتکش شهرداری یکی از اولویت‌ها و دغدغه تمامی مدیران شهرداری است، گفت:در زمان شروع به کار این دوره شهرداری و شورای سنندج چندین ماه حقوق پرسنل عقب افتاده بود و با حجم بالای مطالبات پیمانکاران مواجه بودیم، با برنامه‌ریزی خوب پرداخت حقوق پرسنل به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که همواره مدیریت شهرداری سنندج را در گذشته به شدت درگیر کرده بود، بروزسانی شد.

شهردار سنندج اضافه کرد: در حال حاضر تمام حقوق و مزایای نیروهای حجمی، شرکتی، قراردادی و رسمی بجز دی ماه، به دلیل انسداد حساب در یکی از پرونده‌های حقوقی شهرداری، پرداخت شده است و حقوق دی ماه نیز بزودی پرداخت می‌شود.

وی گفت: در مجموع تمام حقوق، عیدی و پاداش کارکنان و کارگران خدوم شهرداری تا پایان اسفندماه پرداخت خواهد شد.

رشیدی تصریح کرد: در کنار بروزرسانی حقوق پرسنل، اعمال افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگری که در دو مرحله وزارت کار اعلام کرد از دیگر اقداماتی بود که در شهرداری سنندج صورت گرفت زمینه رضایتمندی بسیار خوبی را در بین پرسنل کارگری این نهاد ایجاد کرده است.

شهردار سنندج با بیان اینکه در کنار این مهم کارت رفاهی خاص پرسنل طراحی و رونمایی شد و هرچند ماه یک بار شارژ می‌شود، گفت: قطعا این اقدامات می تواند تاثیر مثبتی در خدمات رسانی هرچه بیشتر مجموعه شهرداری به شهر و شهروندان باشد.

رشیدی افزود: پرداخت به موقع حقوق پرسنل خدوم شهرداری سنندج قطره در برابر دریای تلاش‌های شبانه روزی و دلسوزی‌های مجموعه خدوم شهرداری است و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی مناسب این روند را در سال آینده نیز استمرار ببخشیم.

وی همچنین به اقدامات عمرانی و توسعه‌ای شهرداری در سال‌جاری هم گریزی زد و گفت: خوشبختانه با وجود تمام محدودیت‌های مالی شهرداری سنندج در سالجاری با ریل‌گذاری و نگاه تخصصی و دید توسعه محوری همه نقاط شهر تعیین و سعی شد زمینه برای تحقق عدالت اجتماعی در خدمات‌رسانی به همه شهروندان در مناطق و نواحی مختلف به ویژه حاشیه شهر فراهم شود.

شهردار سنندج افزود: در همین راستا با اتمام پروژه‌های نیمه تمام در سال گذشته، پروژه‌های جدید براساس نیاز شهر در بخش‌های مختلف، عمرانی با محوریت رفع مشکلات ترافیکی، سرمایه‌گذاری، ورزشی، فضای سبز، مناسب‌سازی، تحقق شهرداری الکترونیک و ...کلید خورد و با پیشرفت خوبی جلو رفته است.

وی همچنین از تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری برابر با 6 هزار میلیارد تومان در این دوره خبر داد و گفت: مجتمع تجاری خدماتی میدان قبا، مرکز مطالعات شهرداری سنندج، بدنه تجاری روبروی سوپر شیشه ای، مجتمع مسکونی تیمن دو واحدی، مجتمع مسکونی تیمن یک واحدی، مجتمع مسکونی بلوار انتظام، عرصه دارالقرآن، دهکده سلامت روبه روی سنه سنتر، بازارچه ابزار/تاناکورا، موزه و گالری موسیقی بلوار انتظام، مجتمع آب درمانی و ماساژ درمانی، مجتمع تجاری-خدماتی 1100 متری میدان قبا،  پارک پیرچنار، پارک توس نوذر، پارک نیشتمان، پارک معلم، پارک دادگستری، پارک محور قشلاق-گریزه، پارک سرنجیانه، سد وحدت، پارک آشتی، تله‌کابین، پارک کوچکه رش، پل عابر پیاده، بازیافت زباله و ... است.

رشیدی در پایان با اشاره به اینکه اجرای نهضت آسفالت در کنار اجرا و کلید خوردن پروژه‌های عمرانی با محوریت رفع ترافیک از اتفاقات خوبی بود که زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کرد، گفت: انجام بیش از یک میلیون مترمربع آسفالت و بهسازی با صرف 130 هزار تن آسفالت ویترین خوبی از خدمات دولت به مردم به نمایش گذاشته که این روند در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه