English

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان:

بهره‌برداری از پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی در باشماق

همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، پروژه بهسازی و آسفالت محور روستای باشماق از توابع بخش بلبان آباد به طول ۱/۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی در باشماق
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، "عبدالله رشیدی پور" در هفتمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر، در راستای تکریم، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عظیم الشان و ارج نهادن به مقام شامخ خانواده‌های معظم و معزز شهدا همراه با جمعی از مسئولین با حضور در روستای باشماق با خانواده شهید گرانقدر ناصر محمدی دیدار کرد‌ند.

در این دیدار با اهدا لوح، از صبر، ایثار و فداکاری خانواده معظم این شهید گرانقدر تجلیل به عمل آمد.

  همچنین پروژه بهسازی و آسفالت محور روستای باشماق از توابع بخش بلبان آباد به طول ۱/۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان در روستای باشماق افتتاح و به بهره برداری رسید.

‌ جشنواره شعر و مولودی خوانی طلوع فجر در مسجد جامع روستای باشماق از دیگر برنامه‌هایی بود که در این سفر یک روزه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان، مسئولان شهرستان و اهالی شریف روستای باشماق در محل مسجد جامع این روستا برگزار شد و از برگزیدگان این جشنواره با اهدای لوح تقدیر و تندیس، تجلیل شد‌.

‌در روند این دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان در جمع مردم متدین و انقلابی این روستا، با دعوت از حضور حداکثری آحاد جامعه در انتخابات پیشرو، اظهار کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات اسفند ماه جاری و انتخاب افراد اصلح در کاهش برخی مشکلات و چالش‌های موجود کمک شایانی خواهد کرد.

رشیدی پور، مشارکت گسترده در انتخابات را تحول آفرین بیان کرد و گفت: افزایش مشارکت در انتخابات موجب تقویت نظام و روی کار آمدن منتخبین مردم خواهد شد لذا مشارکت بالا در انتخابات نوعی وفاق ملی و اتحاد بین مردم و مسئولین را نشان می‌دهد که دشمنان را ناامید و هم مسوولین را در حل مسائل مصمم می‌کند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه