English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

صندوق های قرض الحسنه در کردستان راه اندازی شود

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: نبود صندوق قرض الحسنه در کشور به ویژه در استان کردستان به تعداد انگشتان یک دست هم نیست که این یکی از مشکلات است.

صندوق های قرض الحسنه در کردستان راه اندازی شود
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در همایش تجلیل از موسسات خیریه استان کردستان با اشاره به بخشی از آیه ۹۰ سوره نحل، گفت: همانا خدا فرمان به عدل و احسان می دهد و به بذل و عطاء خویشاوندان امر می کند.

وی با قدردانی از تلاش های خیرین استان کردستان، اظهار کرد: کسانی که در این راه قدم برمی دارند، انسان های منصف، شایسته و شایسته تقدیر هستند.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: خیرین از وقت، زندگی، جوانی و استراحت خود گذشته و در راه کارهای خیرخواهانه و خداپسندانه گام بر می دارند که مداخله در این کار باعث افتخار است.

حجت الاسلام پورذهبی تلاش های خیرین در استان کردستان را بسیار ارزشمند و اتحادآفرین دانست و ادامه داد: نبود صندوق  قرض الحسنه در کشور به ویژه در استان کردستان به تعداد انگشتان یک دست هم نیست که این یکی از مشکلات است؛ همه بارها را نباید حکومت و دولت به دوش بگیرد بلکه باید خیرین نیز پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه خداوند انسان را به نیکوکاری دعوت کرده است، از همه کردستانی ها خواست که هر کس به سهم خود هم نوعانش را جهت کمک به نیازمندان دعوت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه