English

استاندارکردستان:

میزان احداث راه روستایی در ۲ سال اخیر با دولت های قبل قابل مقایسه نیست

استاندار کردستان گفت: طی ۲ سال اخیر، ۳۶۶ کیلومتر راه روستایی در استان احداث شده که با دولت‌های قبل از آن، قابل مقایسه نیست.

میزان احداث راه روستایی در 2 سال اخیر با دولت های قبل قابل مقایسه نیست
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، اسماعیل زارعی‌کوشا روز پنجشنبه در مسجد جامع شویشه و در جمع مردم این شهر اظهار کرد: در ۲ سال گذشته به برکت توجه ویژه دولت و سفرهای رئیس جمهور، طرح‌های بسیار مهمی در استان بهره‌برداری شده که از جمله آن می‌توان به افتتاح راه آهن همدان سنندج و آبرسانی به شهر سنندج اشاره کرد.

وی ادامه داد: تاکنون از ۱۶۳ روستای شهرستان سنندج، طرح هادی در ۹۳ روستا اجرا شده که ۴۸ روستای آن مربوط به سال گذشته است، ضمن اینکه آسفالت ۶۵ روستای دیگر با ۴۰۰ میلیارد ریال در دست اجراست.

استاندار کردستان با اشاره به تبدیل ۲ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی دیم پایاب سد آزاد به آبی و هزار و ۴۰۰ هکتار نهالکاری، افزود: هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال برای احداث شبکه های فرعی پایاب سد آزاد هزینه شده است.

زارعی کوشا با اشاره به پرداخت ۳۰ میلیارد ریال کمک به دهیاری‌های بخش کلاترزان در سال جاری، ادامه داد: بزودی ۲۷ میلیارد ریال دیگر نیز به دهیاری‌های این بخش کمک خواهد شد.

وی به در دستور کار بودن ایجاد تهویه برای تونل تیژتیژ گاران اشاره کرد و گفت: تصفیه خانه آب شرب شویشه نیز حداکثر تا هفته دولت تکمیل خواهد شد.

اختصاص زمین برای احداث چمن مصنوعی در روستاهای هدیه و عیسی آباد، تامین اعتبار برای احداث ۲ باب مدرسه سه کلاسه در بخش کلاترزان و تلاش برای راه اندازی مجدد بانک کشاورزی در شویشه، از دیگر مطالبی بود که استاندار کردستان به آن اشاره کرد.

در پایان این نشست، میز خدمت ادارات با حضور استاندار کردستان، معاون عمرانی استاندار، معاون اقتصادی استاندار، فرماندار سنندج، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل شرکت گاز، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیرکل امور روستایی استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و مدیرکل صمت استان برپا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه