English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان:

تمام راه های مواصلاتی اصلی و فرعی کردستان باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی سطح استان باز و مشکلی در تردد نداریم.

تمام راه های مواصلاتی اصلی و فرعی کردستان باز است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، فرزاد حسنی گفت: ۱۱ هزار و ۵۴۵ کیلومتر باند شریانی و غیرشریانی استان در ۲۴ ساعت گذشته برفروبی شده و ۶۲۸ خودرو گرفتار در برف و کولاک رهاسازی شده است.

وی اظهار کرد: بارش برف و کولاک سنگین طی ۲۴ ساعت گذشته در استان راه دسترسی ۲ روستا را مسدود کرد که با تلاش شبانه روزی راهداران بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته همزمان با ورود جو بارشی جدید به استان بیش از ۱۷۷ دستگاه انواع ماشین آلات و ۳۵۳ نیرو به کاربران جاده ها خدمات ارائه کرده اند، افزود: ۲ هزار و ۲۰۰ تن شن و نمک در سطح جاده های شریانی و غیرشریانی استان توزیع شده است.

حسنی از انجام ۱۱ هزار و ۵۴۵ کیلومتر برف روبی در باندهای شریانی و غیرشریانی استان در بازه زمانی یاد شده خبر داد و ادامه داد: ۶۲۸ خودرو گرفتار در برف و کولاک رهاسازی شده است.

وی یادآور شد: انجام عملیات ریزش برداری ۲ مقطع در ۱ مرتبه از دیگر اقدامات عوامل راهداری در سطح جاده های استان طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه