English

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان:

برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث‌فرهنگی در کردستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان از برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث‌فرهنگی، هم‌زمان با سفر رئیس جمهوری و هیأت دولت به استان خبر داد.

برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث‌فرهنگی در کردستان

به‌گزارش خبرگزاری موج کردستان، منصور مهرزاد مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان اظهار کرد: هم‌زمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهوری و هیأت دولت به استان کردستان و با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به درخواست‌های مردمی در این حوزه رسیدگی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: میثم آسوپا، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر به‌مدت سه روز در محل این اداره‌کل واقع در سنندج، خیابان پاسداران، جنب پارک شانو(استقلال) مستقر و پاسخگوی درخواست‌های مردم خواهد بود.

او یادآور شد: شهروندان می‌توانند در روزهای ١٠، ١١ و ١٢ آبان‌ماه از ساعت ٨ صبح الی ١٨ برای ارائه و ثبت درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به محل مذکور مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه