English

طرح غربالگری و پایش زندانیان استان کردستان منجر به آزادی ۷۷ زندانی شد

طرح غربالگری و پایش زندانیان استان کردستان با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان و قضات محاکم عمومی و انقلاب و دادسرای مرکز استان اجرا شد.

طرح غربالگری و پایش زندانیان استان کردستان منجر به آزادی ۷۷ زندانی شد

به گزارش خبرگراری موج کردستان، محمد جباری دادستان مرکز استان کردستان در مراسم طرح غربالگری و پایش زندانیان استان کردستان، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، رسیدگی به مشکلات زندانیان و بالاخص کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان در چارچوب قانون و مطابق با دستورات ریاست قوه قضاییه است.

وی با اشاره به بررسی مجدد پرونده تمامی زندانیان استان کردستان توسط قضات بر اساس این طرح، تصریح کرد: آن دسته از زندانیان که مستحق آزادی مشروط، تخفیف مجازات و … هستند با رعایت مقررات و در چارچوب قانون مشمول این طرح قرار گرفته اند.

شایان ذکر است که این طرح همزمان در زندان مرکزی سنندج و سایر زندانهای سطح استان با حضور روسای دادگستری، دادستان‌ها و ۱۱۴ نفر از قضات شهرستانهای تابعه استان برگزار شد.

در پایان این مراسم، مجموعا ۱۴۰ مورد از تاسیسات و نهادهای ارفاقی به زندانیان سراسر استان مورد پذیرش قرار گرفت که شامل مرخصی منجر به آزادی، اشتغال به کار، مرخصی، آزادی مشروط  اعطای پابند الکترونیکی، تعلیق مجازات و پیشنهاد عفو موردی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه