English

پلیس کردستان با روحیه جهادی در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی است

نماینده بازرسی کل فراجا در مرز باشماق مریوان با بیان اینکه پلیس مجاهدانه در خدمت زائران اربعین حسینی است، گفت: پلیس در راستای ایجاد امنیت و خدمت با روحیه جهادی در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.

پلیس کردستان با روحیه جهادی در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، سرهنگ کامران مقصودی، نماینده بازرسی کل فراجا با حضور در پایانه مرزی باشماق مریوان، ضمن خداقوت به کارکنان انتظامی استان، از نزدیک در جریان اقدامات و فعالیت‌های انتظامی در خدمت به زائران اربعین قرار گرفت و بیان کرد: پلیس در تمام ماموریت‌ها در کنار مردم است و در این ماموریت بزرگ اربعین نیز از نزدیک شاهد زحمات همکاران در خدمت به زائران اربعین حسینی بودیم.

وی افزود: خدمتگزاری به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین از افتخارات پلیس ولایتمدار و انقلابی است.

سرهنگ مقصودی اظهار کرد: تسریع و تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی همراه با نظم، امنیت و تکریم از جمله اقدامات پلیس برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.

این مقام انتظامی هدف از سفر به این پایانه مرزی را سلام و خدا قوت به همکاران انتظامی و مرزبانی دانست و اینکه از نزدیک در جریان خدمات انتظامی به زائران اباعبدالله حسین (ع) قرار بگیریم.

نماینده بازرسی کل فرجا با بیان اینکه اولویت انتظامی، تکریم و حفظ امنیت زائران است، گفت: نظارت موثر، پیشران انتظام‌بخشی مطلوب در ماموریت اربعین حسینی، اهتمام حداکثری به سرعت بخشیدن در امنیت‌آفرینی و خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی است. 

وی در حاشیه بازدید از تیم‌های مستقر در محورهای مواصلاتی شهرستان مریوان، افزود: از نزدیک شاهد حضور ماموران پلیس راه کردستان در محورهای استان بودیم که این حضور در جادها یک امنیت خاطر برای زائران و شهروندان ایجاد کرده که قابل تقدیر است.

سرهنگ مقصودی با بیان اینکه خدمت به زائران حسینی، برکت دنیا و توشه آخرت است، گفت: هر اندازه از خدمت به زائران کربلای معلی بهره ببریم، برکت دنیا و توشه آخرت است. نیت عمل در این راه، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه