English

سرپرست بیمارستان سیار شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام گفت:

ارائه خدمات درمانی به بیش از هزارو ۵۰۰ زائر در مرز باشماق

سرپرست بیمارستان سیار شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام گفت: این بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی از ۲۷ مرداد تا کنون به هزار و ۵۹۴ زائر اربعین حسینی(ع) خدمات درمانی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ مصطفی فرامرزی اظهار کرد: بیمارستان سیار شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان بمنظور ارائه خدمات درمانی به زائرین اربعین حسینی در مرز باشماق و مسیر تردد زائرین، خدمت ارائه کرد.

وی با قدردانی از مدیر، مسوولان و مجموعه کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان که با تمام توان پای کار بودند افزود: از مجموع زوار مراجعه کننده به بیمارستان سیار شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام، هزار و ۵۱۱ نفر به صورت سرپایی درمان و ۸۳ نفر بصورت تحت نظر خدمات مورد نیاز را دریافت کردند.

سرپرست بیمارستان سیار شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام گفت: ۲۰ نفر از این تعداد برای ادامه درمان به مراکز درمانی شهرستان منتقل شدند، ضمن اینکه بیشترین علت مراجعات، گلودرد، سردرد، اسهال و استفراغ، فشار خون و گرمازدگی بود.

فرامرزی اضافه کرد: تعداد مراجعین به آزمایشگاه ۱۳۰ نفر، داروخانه بیمارستان هزار و ۴۶۰ نفر بود و تمامی خدمات ارائه شده به مراجعان بصورت کاملا رایگان صورت گرفت.

مرز باشماق مریوان امسال برای دومین سال میزبان زائران اربعین حسینی بود و ۱۱۵ هزار زائر از این مرز تردد کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه