English

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان کردستان:

تمهیدات لازم برای تأمین خدمات آب و برق زائرین اربعین فراهم شده است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان، گفت: تمهیدات لازم برای تامین خدمات آب و برق مواکب برپاشده برای استقبال از زائراین اربعین حسینی(ع) در مرز باشماق مریوان، فراهم شده است.

تمهیدات لازم برای تأمین خدمات آب و برق زائرین اربعین فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛  آرش آریانژاد مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرز باشماق مریوان برای دومین سال متوالی برای زائرین اربعین حسینی انتخاب شده و وزارت نیرو هم به عنوان یکی از ارکان اصلی تأمین کننده زیرساخت‌های انرژی، نقش اساسی و مهمی را ایفا می‌نماید.

وی افزود: در راستای اجرای هرچه بهتر این مراسم شورای هماهنگی صنعت آب و برق کردستان به صورت هفتگی اقدام به برگزاری جلسه و موارد مرتبط با این همایش عظیم ملی را در حوزه انرژی پیگیری و رصد می‌کند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان به رضایت زوار و زائرین اشاره کرد و افزود: با توجه به بازدیدی که صورت گرفت، خوشبختانه با توجه به تمهیداتی که برای تأمین زیرساخت‌های لازم اندیشیده شده، زائرین گرامی از وضعیت موجود رضایت کامل داشته و در کنار موضوع اربعین، شرکت‌های صنعت آب و برق استان خدمات دیگری برای راهیان نور در محل یادمان والفجر 4 ارائه می‌نمایند.

 آریانژاد ادامه داد: در حوزه‌های پیاده روی بزرگ اربعین و راهیان نور، تبلیغات و اقدامات خوبی در سطح شهر مریوان اجرا شده و همان‌گونه که عملیات عمرانی و مهندسی برای مجموعه صنعت آب و برق استان، مهم و حیاتی می باشد، فرهنگ‌سازی و اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز به همان میزان مورد تأکید و قابل اجراست.

وی با اشاره به موضوع مدیریت مصرف بهینه آب و برق در استان، افزود: با همراهی و همکاری مردم و تلاش‌های جهادی و شبانه روزی صنعت آب و برق مشکل خاصی در تأمین آب و برق شهروندان تا به این لحظه وجود نداشته و امیدواریم با همین همراهی و همکاری مردم، روند خدمت‌رسانی به صورت بی‌وقفه و پایدار ادامه یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه