English

نماز عید قربان؛

نماز عید قربان در مساجد کردستان اقامه شد

مردم دیندار مناطق مختلف کردستان، روز پنجشنبه همزمان با سایر نقاط کشور، نماز عید قربان را در مساجد، مصلی‌ها و حسینیه‌ها برگزار کردند.

نماز عید قربان در مساجد کردستان اقامه شد

به گزارش خبرگزاری موج  کردستان؛ امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز عید قربان در مسجد جامع سنندج اظهار کرد: کنگره حج، نماد وحدت و اتحاد است و مسلمانان باید از این فرصت، برای حفظ انسجام در برابر دشمنان بهره گیرند.

ماموستا فایق رستمی، اسلام را در حال ترقی و پیشرفت دانست و ادامه داد: باید به مسلمان بودن خود افتخار کنیم؛ چراکه اندیشمندان غربی، اسلام را تنها دینی پویا و در حال پیشرفت و گسترش در دنیا می‌دانند.

وی در ادامه از مردم به ویژه افراد توانمند خواست سنت قربانی را ادا کنند و ادامه داد: قربانی کردن کمک به خانواده‌های ضعیف و فقرا است و اجر بزرگی نزد خداوند دارد.

 

عید قربان در مساجد کردستان اقامه شد

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه‌ها با بیان اینکه پیامبر برای همه بشریت برکت و رحمت بود، افزود: حضرت محمد(ص)، همواره نسبت به انسان‌ها و حتی حیوانات مهربان بود و با اخلاق حسنه، باعث ایمان کفار به اسلام شد.

ماموستا رستمی در ادامه به گلایه بازاریان مبنی بر بالا بودن رقم مالیات ها اشاره کرد و از اداره کل امور مالیاتی خواست، با اصناف مختلف مدارا کرده و از دریافت مالیات بالا خودداری کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه