English

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان:

تعداد واحد‌های صنعتی گازدار مریوان به ۲۰۰ مورد می‌رسد

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: با گازرسانی به 9 واحد صنعتی دیگر، تعداد صنایع گازدار مریوان به ۲۰۹ مورد افزایش می‌یابد.

تعداد واحد‌های صنعتی گازدار مریوان به ۲۰۰ مورد می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان  با اشاره به برخورداری ۱۹۲ واحد صنعتی مریوان از گاز طبیعی، از برنامه‌ریزی برای گازرسانی به 9 واحد صنعتی دیگر این شهرستان مرزی در سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای گازرسانی به 8 روستای شهرستان مریوان در سال جاری، افزود: از مجموع 139 روستای دارای قابلیت گازرسانی، تاکنون 131 روستای مریوان از گاز طبیعی بهره‌مند شده است و عملیات گازرسانی در 8 روستای دیگر نیز ادامه دارد که با گازدار شدن این تعداد روستا ضریب گاز طبیعی در جمعیت روستایی هم به 100 درصد افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: تا هفته دولت سال جاری تمام روستاهای دارای سکنه در سراسر استان کردستان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل می‌شود.

فعله‌گری اضافه کرد: ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش شهری شهرستان مریوان ۱۰۰ درصد و بخش روستایی 99 درصد است که تا پایان امسال به 100 درصد افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در مورد گازدار شدن 9 واحد صنعتی در شهرستان مرزی مریوان اظهار داشت: با گازدار شدن این تعداد واحد صنعتی در 230 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی صرفه‌جویی و حجم جایگزینی گاز طبیعی به 2100 متر مکعب در ساعت می‌رسد و پیش‌بینی می‌شود 11 میلیارد ریال برای اتمام این پروژه‌ها هزینه شود.

وی ادامه داد: با وجود سختی کار و سخت‌گذر بودن مریوان، اغلب روستاهای مرزی این شهرستان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده است.

لازم به ذکر است، شهرستان مریوان دارای 67 هزار و 244 مشترک که تعداد 55 هزار و 109 مشترک شهری و 12 هزار و 135 مشترک روستایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه