English

یوسف نوری:

اصلاح اصولی کنکور در دستورکار جدی وزارت آموزش و پرورش است

وزیر آموزش و پرورش با بیان این که یکی از برنامه‌های جدی ما اصلاح ماراتن کنکور است، گفت: در تلاش هستیم آن را به شیوه اصولی اصلاح کنیم.

اصلاح اصولی کنکور در دستورکار جدی وزارت آموزش و پرورش است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، یوسف نوری بعد از ظهر امروز پنج شنبه در نشست صمیمی با تشکل‌های دانش‌آموزی استان کردستان، گفت: اگر در حال حاضر ناعدالتی و نابرابری آموزشی و تربیتی در مدارس استان و کشور وجود داشته باشد،تدریحی ایجاد شده و رفع آن نیازمند زمان است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که این نابرابری ها رفع شود، افزود: برنامه های زیادی برای حاکم کردن عدالت تربیتی و ترمیم ناعدالتی آموزشی وجود دارد و این مهم با جدیت دنبال می شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برنامه‌ جدی ما اصلاح ماراتن کنکور است و در تلاش هستیم تا آن را اصلاح کنیم، اظهار کرد: همچنین یکی از برنامه‌های جدی ما اصلاح ماراتن کنکور است و در تلاش هستیم تا آن را به شیوه اصولی اصلاح کنیم.

نوری به آسیب های مدارس اشاره کرد و ادامه داد: در اوایل شیوع ویروس کرونا چون بصورت ناگهانی به سمت فضای مجازی پرتاب شدیم آسیب‌های اجتماعی تا حدودی دامنگیر دانش آموزان شد و برای کاهش و از بین بردن این اسیب ها تشکل های دانش‌آموزی هم می توانند در کنار مسئولان آموزش و پرورش قرار بگیرند و قطعا تاثیرگذار خواهند بود.

وی خطاب به دانش آموزان حاضر در این نشست بیان کرد: سراغ کارهای بنیادین بروید، اسیر تبلیغات و نمایش نشوید،اعمالی کار کنید و تاثیرگذاری خود را در جامعه نشان دهید.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: شما دانش‌آموزان به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه و آینده‌سازان این مرز و بوم در راه اهدافتان با تمام توان تلاش کنید، به کاری که می کنید، ایمان داشته باشید ودر راه تولید و اشتغال از ظرفیت ها وتوانایی هایتان بهره بگیرید.

در این نشست تعدادی از دانش‌آموزان عضو تشکل‌های دانش‌آموزی استان به بیان برخی مشکلات موجود پرداختند.

گفتنی است یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش روز پنجشنبه از طریق فرودگاه سنندج وارد کردستان شد. وی سپس با حضور در گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج و اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

دیدار صمیمی با جمعی از فرهنگیان و اطلاع از مشکلات و خواسته‌های آنان، نشست با تشکل‌های دانش آموزی کردستان و سفر به شهرستان مریوان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وی به کردستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه