English

اعلام نتایج رسمی انتخابات شورای اسلامی شهر کامیاران

رییس ستاد انتخابات کامیاران گفت: نتایج ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کامیاران با معرفی اعضای اصلی و علی‌البدل مشخص شد.

اعلام نتایج رسمی انتخابات شورای اسلامی شهر کامیاران

به گزارش خبرنگاران خبرگزاری موج کردستان، مسعود الماسی ظهر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ششمین دوره انتخابات شورای شهر کامیاران هفت نامزد حایز اکثریت آرا به عنوان منتخبین اصلی و 2 نامزد به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

فرماندار کامیاران اضافه کرد:  فریبرز مرادی با سه هزار و 931، شنو ابراهیمی با 3 هزار و شش، هوشنگ مهدی با 2 هزار و 994، انور عزیزی با 2 هزار و 650 ، آزاد شیروانی با 2 هزار و 442، زانیار عزیزی با 2 هزار و 303، و وریا ویسی با 2 هزار و 60  رای به عنوان عضو اصلی از سوی مردم انتخاب شدند.

رییس ستاد انتخابات کامیاران افزود: خسرو ابراهیمی هم با 2 هزار و 53 ، خبات میرزائی با یک هزار و زاهد نباتی با یک هزار و 876، رضا صبوری با یک هزار و 846 و ناصر کریمی با یک هزار و 833  رای عضو علی‌البدل ششمین دوره شورای اسلامی شهر کامیاران شدند.  

الماسی با بیان اینکه 38 نامزد برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر کامیاران شرکت کرده بودند، یادآور شد: در اجرای ماده 52 قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و ماده 70 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت دو روز، هیأت اجرایی در محل فرمانداری آماده قبول شکایات انتخاباتی است.

وی تاکید کرد: شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام ونام خانوادگی، نام پدر، نشانی محل کار یا سکونت و امضای شاکی یا شاکیان را داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه