English

آغاز عملیات اتصال پارکینگ بوستان ۲۰ هکتاری به بلوار نظام مهندسی سنندج

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: عملیات اتصال دسترسی پارکینگ بوستان 20 هکتاری کوچک ره‌ش به بلوار نظام مهندسی در سنندج آغاز شد.

آغاز عملیات اتصال پارکینگ بوستان 20 هکتاری به بلوار نظام مهندسی سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عطاء الله ساعدموچشی صبح امروز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: توسعه فضای سبز از اولویت‌های مهم در شهرداری است و در این راستا اقدامات بسیار خوبی در سال گذشته انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: احداث بوستان 20 هکتاری کوچک ره‌ش یکی از پروژه‌های ماندگار شهرداری در راستای توسعه سرانه فضای سبز بود که سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج خاطرنشان کرد: این بوستان زیبا و دلنشین با امکانات تفریحی و ورزشی مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است. 

وی افزود: بوستان 20 هکتاری کوچک ره‌ش در مسیر مابین بلوار نظام مهندسی و جنب آپارتمانی‌های مسکن مهر دگران احداث شده که دارای دو مسیر خروجی بوده و پارکینگ آن در مسیر پایین دست بوستان واقع شده است.

ساعدموچشی در ادامه بیان کرد: در راستای دسترسی آسان به پارکینگ بوستان کوچک ره‌ش عملیات اتصال آن به بلوار نظام مهندسی در دستور کار قرار گرفت. 

وی از آغاز عملیات اتصال برای دسترسی به پارکینگ بوستان 20 هکتاری کوچک‌ره‌ش به بلوار نظام مهندسی خبر داد و گفت: طول مسیر پروژه 300 متر، عرض سواره رو 8.30 و عرض پیاده‌رو آن 4.30 مترطول است.

ساعدموچشی افزود: برای تکمیل این پروژه عملیاتی نظیر جدول گذاری، اجرای بیس، اجرای آسفالت و احداث فضای سبز نیز انجام خواهد شد. 

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج تصریح کرد: مساحت معبر سواره رو 2 هزار و 550 مترمربع، طول پیاده‌روسازی یک هزار و 350 مترمربع و مساحت فضای سبز رفیوژ وسط آن 2 هزار مترمربع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه