English

اولویت مخابرات کردستان ارایه خدمات یکسان در سراسر استان می باشد

مدیرمخابرات منطقه کردستان با اشاره به خمات تلفن همراه در روستای آویهنگ افزود: اولویت مخابرات منطقه کردستان، ارایه خدمات یکسان برای مشتریان در سراسر استان کردستان می باشد.

اولویت مخابرات کردستان ارایه خدمات یکسان در سراسر استان می باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت عصر امروز  دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه برقراری عدالت اجتماعی با ارائه خدمات یکسان در سطح استان از استراتژی‌های دارای اولویت مخابرات منطقه است، اضافه کرد: با هدف تحقق این مهم تجهیزات نسل سوم تلفن همراه در روستای آویهنگ نصب و راه‌اندازی شد.

مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: خدمات تلفن همراه در روستای آویهنگ از توابع شهرستان سنندج با هدف برقراری عدالت اجتماعی در روستاها، ارتقا یافت.

وی ضمن یادآوری ساکنین روستای آویهنگ به لحاظ جمعیتی و نیاز آنها به خدمات مخابراتی اظهارداشت: مخابرات منطقه بر اساس رسالت کاری و تعهدات خود در قبال مطالبه و نیازهای ارتباطی مشتریان نسبت به ارتقاء و نصب تجهیزات نسل سوم(3G)  تلفن همراه دراین روستا اقدام کرده است.

وی به مبلغ سرمایه‌گذاری شده برای توسعه و تقویت شبکه ارتباطات سیار و رفع مشکلات احتمالی پوشش آنتن دهی و برخورداری مشتریان از خدمات مطلوب و شبکه پرسرعت همراه اول در روستای آویهنگ اشاره کرد و بیان داشت: به منظور ارتقا و افزایش خدمات و سرویس‌های تلفن همراه در این روستا 13 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

مدیرمخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه نصب تجهیزات جدید علاوه بر تجهیزات نسل دوم در راستای ارتقا سایت تلفن همراه به 3Gو فراهم کردن پهنای باند اینترنت همراه در این روستا موجب پایداری و افزایش کیفیت در حوزه ارتباطات شده است، یادآور شد: این مهم رضایتمندی مشتریان و جلب اعتماد آنها نسبت به خدمات و برند شرکت مخابرات ایران را به دنبال دارد.

حکمت با برشمردن ویژگی‌های نسل سوم تلفن همراه اعلام کرد: کیفیت برتر خدمات اینترنت بر پایه ارائه‌ی سرویس‌‌های دیتا، انتقال سریع و مطمئن دیتا، توانایی تبادل حجم انبوهی از اطلاعات و چند برابر شدن سرعت اینترنت نسب به نسل قبلی خود از مزایای 3Gاست.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، در حال حاضر تعداد 938 روستای استان تحت پوشش خدمات تلفن همراه اول و یک‌هزار و 601 روستا نیز دارای ارتباط مخابراتی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه