English

همزمان با انسداد خیابان فردوسی؛

اعلام مسیرهای جدید تردد به سمت هسته مرکزی شهر سنندج

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی کردستان از مشخص شدن مسیرهای جایگزین تردد به هسته مرکزی شهر سنندج همزمان با آغاز عملیات عمرانی طرح پیاده راه فردوسی خبر داد.

اعلام مسیرهای جدید تردد به سمت هسته مرکزی شهر سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سرهنگ برزو مرادی ظهر امروز دوشنبه در گفت و گو با رسانه های کردستان اظهار داشت: تردد از میدان انقلاب به سمت میدان آزادی برای خودروهای شخصی ممنوع است و تنها خودروهای عمومی و امدادی اجازه عبور داشتند که اکنون از مسیر جایگزین تردد می‌کنند.

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به مسدود شدن خیابان فردوسی سنندج برای اجرای طرح پیاده‌راه، گفت: مسیرهای جایگزینی برای تردد وسایل نقلیه حدفاصل میادین آزادی و انقلاب مشخص شد.

وی افزود: رانندگان اینگونه وسایل نقلیه می توانند برای تردد از میدان انقلاب به سمت آزادی از تقاطع‌های انقلاب و مادر عبور کرده و وارد خیابان فلسطین شده و به میدان آزادی بروند.

سرهنگ مرادی اضافه کرد: برای تردد از میدان آزادی به سمت میدان انقلاب نیز رانندگان باید از خیابان کشاورز به خیابان مردوخ جنوبی، میدان گلها، خیابان امام (ره) و سپس میدان انقلاب بروند.

وی با بیان اینکه مسدود شدن خیابان فردوسی بر روی خودروها موجب افزایش ترافیک در خیابان‌های اطراف آن می‌شود، یادآور شد: میدان آزادی، خیابان‌های مولوی و پاسداران، تقاطع‌های شهرداری و شریف آباد و خیابان‌های کشاورز و آبیدر تحت تاثیر تراکم حضور خودرو قرار می‌گیرند.

سرهنگ مرادی تاکید کرد: برای کاهش ترافیک در این مسیرها درخواست مجوز برای اجرای طرح زوج و فرد داده‌ایم اما هنوز تایید نشده است.

شامگاه یکشنبه 14 اردیبهشت خیابان فردوسی سنندج حدفاصل میدان آزادی تا میدان انقلاب برای اجرای طرح پیاده‌راه مسدود شد و هم اکنون نیروهای شهرداری مشغول انجام عملیات عمرانی و برداشت آسفالت سطح این خیابان در هسته مرکزی شهر هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی