English

سومین قسمت مجموعه مانگ و ئه ستیره را در ایام عید ببینید

کارگردان مجموعه نمایشی مانگ وئه ستیره از عرضه سومین قسمت این مجموعه نمایشی به بازار خبر داد.

 سومین قسمت مجموعه مانگ و ئه ستیره را در ایام عید ببینید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، کارگردان و سازندە مجموعە نمایشی و مسابقه‌ای مانگ و ئه‌ستیره ظهر امروز جمعه با اعلام این خبر اظهار داشت: 2 قسمت گذشته این مجموعه با استقبال چشمگیر مخاطبان کُرد و علاقمندان به فرهنگ کُردی قرار گرفت.

فریاد مجیدآبادی اضافه کرد: با توجه به بحران بیماری ویروس کرونا در کشور برنامه‌ریزی‌هایی که برای انتشار قسمت سوم این مجموعه داشتیم، منتفی شد.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر مخاطبان برای پخش قسمت جدید و پیرو جلسات متعددی که با مدیران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان داشتیم به منظور ایجاد شور و نشاط در خانواده‌ها در این شرایط بحرانی و در خانه ماندن آنها قسمت سوم را در روزهای پایانی سال وارد بازار می‌کنیم.

کارگردان  و سازندە مجموعە نمایشی و مسابقه‌ای مانگ و ئه‌ستیره یادآور شد: علاوه بر پخش در تمام فروشگاه‌های استان امکان تحویل قسمت سوم این مجموعه درب منزل هم فراهم شده است.

مجیدآبادی تاکید کرد: در قسمت سوم مانگ و ئه ستیره ابرهیم مرادی، یوسف اسدی، عابدین رضایی، رضا پشابادی، مسعود بیگلری،  سیوان گاگلی و کارزان فاروق ایفای نقش می‌کنند.

نخستین قسمت مجموعه مانگ و ئه‌ستیره اوایل اسفند سال گذشته در شبکه نمایش خانگی عرضه و دومین قسمت آن هم   دی ماه امسال وارد شبکه نمایش خانگی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • امیر محمد

    مانگ و استیره ی 1 2 3 خیلی قشنگ و خنده دار است لطفا دانلود کنید و بهترین نظر ها را بدهید ممنونم

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه