English

مدیر امور شعب بانک مسکن کردستان خبر داد:

پرداخت تسهیلات قابل توجه به سازندگان مسکن سبز در کردستان

مدیر امور شعب بانک مسکن کردستان از پرداخت تسهیلات قابل توجه به افرادی که مسکن خویش را براساس ضوابط مسکن سبز( مسکن نوین) خبر داد.

پرداخت تسهیلات قابل توجه به سازندگان مسکن سبز در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، جلال‌الدین سلیمی روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هشتاد ویکمین سالروز تاسیس بانک مسکن در سنندج با  اشاره به اینکه این تسهیلات 90 درصد در حوزه مسکن و 10 درصد در حوزه‌های دیگر بوده‌ است، اظهار داشت: تسهیلات مسکن در حوزه ساخت برای یک‌ هزار و 36 واحد، در حوزه خرید 585 واحد و در زمینه تعمیرات برای یک‌ هزار و 260 واحد پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک مسکن کردستان با بیان اینکه همچنین امسال تسهیلات 2 هزار و 99 واحد مسکونی طرح مسکن مهر در استان نیز قسط بندی شده است، افزود: 518 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و 138 فقره تسهیلات خوداشتغالی هم پرداخت کرده‌ایم.  

سلیمی با اشاره به اینکه 691 فقره تسهیلات برای احداث و تعمیر واحدهای آسیب دیده از حوادث غیرمترقبه پرداخت شده است، یادآور شد: تا آخر امسال در قالب طرح اقدام ملی و مسکن محرومین،  پرداخت تسهیلات ساخت به 2 هزار و 450 واحد را آغاز می‌کنیم.

 مدیر امور شعب بانک مسکن کردستان گفت: امسال در مجموع 2 هزار و 500 میلیارد ریال (250 میلیارد تومان) تسهیلات توسط این بانک در بخش‌های ساخت، خرید و تعمیر مسکن، ازدواج و خوداشتغالی به متقاضیان واجد شرایط در استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه اولین گام‌ها را برای بانکداری اجتماعی بر داشته‌ایم که در این شیوه ارتباط به جای پول بر مبنای فعالیت اجتماعی فرد است،  به فرا رسیدن هشتاد و یکمین سالگرد تاسیس بانک مسکن اشاره کرد و گفت: بانک مسکن در کردستان از سال 1347 فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه بانک مسکن فقط در فکر کسب سود برای خویش نیست افزود: طرحی را اجرا کرده ایم که درآن 4 شعبه در استان صاحب کتابخانه شده اند و در این راستا حدود 40 نفر از مشتریان بانک به عضویت آن در آمده اند.

بانک مسکن در استان کردستان دارای 22 شعبه است که 10 مورد از این شعب در شهر سنندج و 12 شعبه نیز در سایر شهرستان ها به مردم استان کردستان خدمات رسانی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه