English

معاون فنی و امور زیر بنایی شهرداری سنندج:

عملیات لکه گیری و آسفالت خیابان های اصلی سنندج آغاز شد

معاون فنی وامور زیر بنایی شهرداری سنندج با بیان اینکه در فصل زمستان و در راستای پیشگیری از یخبندان معابر چندین مرتبه عملیات نمک پاشی معابر انجام گرفت، گفت: نمک پاشی معابر باعث تخریب بخشی از آسفالت شده که همین امر باعث کند شدن حرکت خودروها و ایجاد ترافیک در بسیاری از مسیرهای اصلی سطح شهر شده بود.

عملیات لکه گیری و آسفالت خیابان های اصلی سنندج آغاز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، بهزاد ریحانی فرد اظهار داشت: بارش های مناسب برف و همچنین سرما و یخبندان باعث شد که ستاد برف روبی این شهرداری در چندین مرتبه در راستای پیشگیری از یخبندان معابر اقدام به نمک پاشی معابر و خیابانهای اصلی نمود.

 معاون فنی وامور زیر بنایی شهرداری سنندج بیان کرد: نمک پاشی معابر باعث شده که بخشی از آسفالت خیابانهای اصلی تخریب شود و همین امر باعث کند شدن حرکت خودروها و ایجاد ترافیک در بسیاری از خیابانهای اصلی شده بود.

وی از آغاز عملیات آسفالت و لکه گیری خیابانها اصلی سطح شهر خبر داد و گفت: روزانه 80 تن آسفالت در  بین واحد عمران  مناطق  سه گانه و نواحی  توزیع خواهد شد.

 ریحانی فرد افزود: با توجه به اینکه تا پایان هفته شاهد شرایط جوی پایدار در سطح شهر هستیم واحد عمران مناطق بصورت دو شیفتی نسبت به اجرای عملیات لکه گیری وآسفالت خیابانهای اصلی سطح شهر اقدام خواهند نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه