English

دیدار مردمی فرماندار شهرستان قروه با اهالی روستای زنگ آباد

فرماندار شهرستان قروه و جمعی از مدیران ادارات با حضور در روستای زنگ آباد از توابع بخش چهاردولی ، با مردم این روستا دیدار کردند .

دیدار مردمی فرماندار شهرستان قروه با اهالی روستای زنگ آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان ، فرماندار شهرستان قروه به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش ، با حضور در مدرسه روستا از وضعیت مدرسه بازدید نمود و با معلم روستا و دانش آموزان دیدار کرد و هدایای به رسم یاد بود تقدیم دانش آموزان شد .

 موحد امان اللهی در ادامه  با اهالی روستا و دهیار و همچنین اعضای شورای اسلامی روستا دیدار کرد و اعضای شورا مشکلات روستا را بیان کردند .

 یکی از مشکلات مطرح شده عدم پایبندی معدن طلای ساریگونی به تعهدات خود در خصوص جذب نیروی کار از این روستا در فاز دوم معدن بوده که فرماندار قروه با اشاره به میزان سهمیه اعلام شده 150 نفری از سوی معدن، گفت : در موضوعات و مشکلات بین مردم و معادن ، به عنوان فرماندار شهرستان من طرف مردم هستم .

 مشکل دیگری که عنوان شد تخریب منابع طبیعی توسط شرکت کارفرما در پروژه راه آهن همدان به سنندج بود که فرماندار قروه دستور داد که بخشداری پیگیری کرده و منابع طبیعی ، راه و شهرسازی و راهداری  ، بررسی های لازم را انجام و در این خصوص گزارشی را ارئه نمایند که مشکل پیگیری شود .

 امان اللهی همچنین با حضور در منزل 2 نفر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از این عزیزان دلجویی کردو به نمایندگان این 2 نهاد حمایتی دستور پیگیری مشکلات این خانواده ها را داد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه