English

با حضور معاون علمی وفناوری رئیس جمهور؛

مرکز نوآوری دانشگاه کردستان افتتاح شد

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و مسئولان استان کردستان، مرکز نوآوری دانشگاه کردستان افتتاح شد.

مرکز نوآوری دانشگاه کردستان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛با حضور معاون علمی وفناوری رئیس جمهورمرکز نوآوری دانشگاه کردستان افتتاح شد.

صادق سلیمانی، مدیر مرکز نوآوری دانشگاه کردستان، امروز همزمان با بازدید و افتتاح مرکز نوآوری دانشگاه کردستان توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهور،  اظهار کرد: افتتاح این مرکز گامی موثر در جهت راهنمایی و توانمندسازی کسب و کار، ثبت و حمایت از ایده، مشاوره ایجاد طرح کسب و کار و فراهم کردن سرمایه گذار در استان‌خواهد بود. 

وی افزود: این مرکز خدماتی از جمله ارزش افزوده تلفن همراه، تامین و نشر محتوا با کمک پتانسیل‌های درون استانی، صوتی، پیامکی، چندرسانه ای و برنامه های کاربردی را ارائه خواهد داد. 

سلیمانی با اشاره به برگزاری رویدادها و مسابقات نوآورانه در مرکز نوآوری دانشگاه، عنوان کرد: برگزاری رویدادها مسابقات ایده پردازی، برگزاری استارت آپ ویکند و برگزاری نمایشگاه های مرتبط از دیگر فعالیت‌های این مرکز است. 

مدیر مرکز نوآوری دانشگاه کردستان با بیان اینکه برگزاری کارگاه‌ها و آموزش‌های اشتغال یکی دیگر از اهداف این مرکز است، ذکر کرد: آموزش های کاربردی کوتاه مدت اشتغال و سمینارهای بزرگان کسب و کار در راستای توانمندسازی دانشجویان و متفاضیان در این مرکز برگزار خواهد شد. 

وی در پایان به اهمیت بازاریابی و تبلیغات در پیشرفت کسب و کار اشاره و خاطرنشان کرد: بازاریابی در فضای مجازی و ترفیع در نتایج جست و جو بر خط از دیگر اهداف این مرکز نوآوری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه