English

اعتبار ۸۰ میلیارد ریالی برای پیاده راه خیابان فردوسی شهر سنندج

اعتبار مورد نیاز این پروژه ۸۰ میلیارد ریال است که ۶۰ میلیارد ریال آن از محل فروش املاک سازمان ملی زمین و مسکن و ۲۰ میلیارد ریال دیگر آن هم از منابع نقدی شرکت بازآفرینی شهری تامین خواهد شد.

اعتبار 80 میلیارد ریالی برای پیاده راه خیابان فردوسی شهر سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛رئیس اداره عمران شهری اداره کل راه وشهرسازی کردستان ازطراحی واجرای پیاده راه در خیابان فردوسی شهرسنندج خبرداد وگفت: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح ۸۰ میلیارد ریال است.

وی اجرای طرح های متنوع عمران شهری در راستای خدمت مردم  را از اولویت های راه وشهرسازی  استان خواند و گفت: از جمله این طرح ها، طراحی واجرای پیاده راه فردوسی در شهرسنندج است که یکی از مهمترین خیابان های موجود در سطح این شهر محسوب می شود.

وی عنوان کرد: مطالعاتی توسط دانشگاه کردستان برای اجرای این پروژه انجام شده بود و مصوبه شورای ترافیک استان را هم داشت ولی برای انجام مطالعات یکپارچه ای که حاوی پیوست فرهنگی و اجتماعی موردنیاز در این رابطه هم باشد کارهای مطالعاتی این پروژه به مهندسین مشاور حکمت سیال که سابقه انجام کار در این حوزه را دارند، سپرده شده است.

وی با اشاره به اینکه تا پایان نیمه نخست امسال کارطراحی و مطالعات یکپارچه این پروژه به اتمام می رسد، اظهارداشت: از آنجا که ترافیک عبوری در این مسیر شاهد هستیم مطالعات و طراحی این پروژه از اهمیت زیادی برخوردار است.

رئیس اداره عمران شهری اداره کل راه وشهرسازی کردستان با اشاره به اینکه تصمیمات لازم برای اجرایی کردن این پروژه در سفراخیر معاون وزیر راه وشهرسازی ومدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری به کردستان گرفته شده است، اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز این پروژه ۸۰ میلیارد ریال است که ۶۰ میلیارد ریال آن از محل فروش املاک سازمان ملی زمین و مسکن و ۲۰ میلیارد ریال دیگر آن هم از منابع نقدی شرکت بازآفرینی شهری تامین خواهد شد.

رضایی عنوان کرد: بدون شک در نیمه دوم سال جاری این پروژه اجرایی می شود و  با اتمام آن شاهد بهره مندی مردم  سنندج از یکی دیگر از خدمات گسترده راه وشهرسازی در حوزه عمران شهری خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه