English

مدیر مخابرات منطقه کردستان:

بهره گیری از قرآن در زندگی، انسان را به سعادت اخروی می‌رساند

بهره گیری از دستورات و معانی قرآنی در لایه‌های مختلف زندگی، انسان‌ها را به سعادت اخروی و نور الهی نزدیک می‌کند.

بهره گیری از قرآن در زندگی، انسان را به سعادت اخروی می‌رساند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج؛ مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: بهره گیری از دستورات و معانی قرآنی در لایه‌های مختلف زندگی، انسان‌ها را به سعادت اخروی و نور الهی نزدیک می‌کند.

آزاد حکمت در هفتمین مسابقات قرآنی ویژه کارکنان مخابرات منطقه کردستان و خانواده‌های آنان که با حضور چشمگیر کارکنان و خانواده‌های آنان در سالن اجتماعات مخابرات منطقه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بزرگترین افتخارات مخابرات منطقه کردستان، فراهم کردن شرایطی مناسب برای بهره گیری از آموزه‌های قرآنی است.

وی افزود: همراهی کارکنان و خانواده‌های مکرم آنان در مسابقات قرآنی یکی از لذت‌بخش‌ترین لحظات کاری است که در این چند سال به صورت متوالی در کارنامه کاری‌ام ثبت شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان عنوان کرد: بکارگیری و استفاده از مفاهیم قرآنی در بخش‌های مختلف زندگی، راه را برای قدم برداشتن در وادی حضرت حق هموار می‌کند که نتیجه آن توفیقات دنیوی و سعادت اخروی است.

وی با اشاره به اینکه، تلاوت کلام الهی موجب می‌شود نور قرآن در زندگی انسان‌ها جاری و ساری شود تصریح کرد: امیدوارم حفظ و خواندن آیات پر خیر و برکت قرآن کریم سرلوحه برنامه‌ها و فعالیت‌های ما در طول زندگی قرار گیرد.

حکمت، آموزش قرآن به آحاد جامعه، ترجمه، تفسیر و حفظ آن را، راهی برای تدبر در قرآن دانست و افزود: اگر این موارد به درستی و اصولی انجام شود بدون شک برکات قرآن در عرصه‌های مختلف زندگی اعم از فردی و اجتماعی قابل لمس است.

وی ترویج فرهنگ قرآن خوانی، حفظ و تکریم جایگاه والای قران در زندگی انسان‌ها، تشویق جوانان و نوجوانان برای شرکت در برنامه‌های دینی، آشنایی بیشتر نسل جوان با برکات قران و ... را از اهداف برگزاری مسابقات قرانی در مخابرات منطقه دانست.

در این دور از مسابقات، نفرات اول تا سوم، رشته‌های ترتیل، روخوانی، قرائت و حفظ قرآن کریم در رده‌های سنی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و خردسالان در دو گروه خواهران و برادران با اهدای لوح تقدیر و هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه از زحمات ماموستا شیری امام جماعت، سید ناصر فتاحی مسئول خانه قرآن پیام صالحین و اقبال جهان پرور مسئول خانه قران یاسین در مخابرات منطقه کردستان با اهدای لوح سپاس تقدیر و قدردانی شد.

درپایان این مسابقات "سید ناصر فتاحی" از کارکنان مخابرات منطقه کردستان با کسب مقام اول قرائت بزرگسالان جهت شرکت در مسابقات کشوری کارکنان شرکت مخابرات ایران معرفی شد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه