English

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان

۳ بیمارستان کردستان موفق به اخذ مجوز پذیرش بیماران بین الملل شدند

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: 2 بیمارستان آموزشی و یک بیمارستان غیرآموزشی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کردستان موفق به اخذ مجوز پذیرش بیماران بین الملل (IPD) از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شدند.

3 بیمارستان کردستان موفق به اخذ مجوز پذیرش بیماران بین الملل شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج؛ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: 2 بیمارستان آموزشی و یک بیمارستان غیرآموزشی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کردستان موفق به اخذ مجوز پذیرش بیماران بین الملل (IPD) از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شدند.

سید محی الدین سجادی اظهار کرد: برابر نتایج ارزیابی‌های انجام شده و ممیزی نهایی نتایج توسط کارشناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیمارستان‌های بعثت و توحید سنندج و بیمارستان فجر مریوان موفق به دریافت مجوز پذیرش بیماران بین الملل (IPD) از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شدند.

وی افزود: به موجب این مجوز، این سه بیمارستان می‌توانند بیماران خارجی که از طریق شرکت‌های فعال دارای مجوز و یا به طور مستقیم به بیمارستان مراجعه می‌کنند را پذیرش کرده و کلیه خدمات درمانی لازم را برای آنان فراهم کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: نظارت بر روند درمان این بیماران تا زمان ترخیص به عهده این بیمارستان‌ها است.   

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه