سرخط خبرها
  • عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم
  • منابع بانک صادرات ایران از مرز ۱۸۰۰ همت گذشت
  • تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد
  • آغاز ثبت‌نام ایجاد و ترمیم معدل برای کنکور از دوم تیرماه
  • محدودیت‌های پروازی تهران، قم و مشهد در زمان تشییع پیکر رهبر شهید
  • رئیس بانک مرکزی: در روزهای آتی بخشی از فشار تورم کالاها کاسته خواهد شد
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین تیرماه شارژ شد
  • عراقچی: از زمین فوتبال تا میز مذاکره هدف دفاع از عزت و افتخار مردمان عزیزمان است
  • تیم ملی فوتبال یران بالاتر از عربستان در آسیا قرار گرفت
  • برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه‌ ممنوع شد
  • وزیر خارجه بریتانیا خواستار کناره‌گیری استارمر از قدرت شد

استقلال از پیشنهاد وزیر ورزش برای کنترل قیمت بازیکنان استقبال نمود

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: مدیریت باشگاه استقلال از پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان برای کنترل قیمت بازیکنان فوتبال استقبال نموده و روند مذاکرات خود با بازیکنان بر اساس موارد توصیه شده در جلسه را مورد بازبینی قرار خواهد داد.

استقلال

به گزارش خبرگزاری موج، ساعده سیما سخنگوی باشگاه استقلال در گفت و گو با رسانه رسمی این باشگاه با اشاره به برگزاری جلسه روز شنبه روسای هیات مدیره و مدیران عامل برخی باشگاه‌های لیگ برتری با وزیر ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات باشگاه استقلال پایبندی به قوانین جاری در حوزه فوتبال بوده و همیشه مدیران باشگاه استقلال خود را ملزم به رعایت قوانین جاری حوزه فوتبال دانسته‌اند و در این مسیر با وجود قانونمداری و احترام به قواعد و مقررات جاری در فوتبال، آسیب‌هایی نیز متحمل شده‌اند اما با توجه به ضرورت مدیریت هزینه در حوزه نقل و انتقالات، مدیریت باشگاه استقلال از پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان برای کنترل قیمت بازیکنان فوتبال استقبال نموده و روند مذاکرات خود با بازیکنان بر اساس موارد توصیه شده در جلسه را مورد بازبینی قرار خواهد داد.

وی افزود: ما در مجموعه باشگاه استقلال انتظار داریم در مسیر اجرای قوانین، سایر باشگاه‌های لیگ برتری نیز به قوانین پایبندی کامل داشته باشند، پایبندی به قانون نباید در حد حرف باشد در غیر این صورت دوباره پای پول‌های زیرمیزی و قراردادهای پنهانی به میان می‌آید که با این فرمول هیچ کنترلی بر نرخ بازیکنان وجود نخواهد داشت و باشگاه‌های قانون مدار قربانی این پروسه خواهند شد.

سخنگوی باشگاه استقلال اضافه کرد: سیاست هیات مدیره و مدیران باشگاه پیش از برگزاری این نشست نیز حرکت منطقی و متعادل در بازار نقل و انتقالات بوده و هست، با این حال حالا که عزم جدی برای کنترل نرخ مارکت نقل و انتقالات مطرح شده و بناست تمام باشگاه‌ها در چارچوب یک قانون واحد رفتار کنند ما نیز خود را ملزم به رعایت قانون مداری می‌دانیم اما به این شرط که سایر باشگاه‌ها نیز به این قانون پایبند باشند، در غیر این صورت منافع باشگاه استقلال در اولویت قرار خواهد داشت.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه