English

تیم ملی هاکی به مقام قهرمانی آسیا رسید

تیم ملی هاکی سالنی ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شد و جواز حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۵ را بدست آورد.

تیم ملی هاکی به مقام قهرمانی آسیا رسید
به گزارش خبرگزاری موج

، ملی‌پوشان هاکی سالنی ایران امروز شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳، در فینال مسابقات قهرمانی آسیا، مقابل تیم مالزی با نتیجه ۷ بر یک دست یافت و مدال طلای این دوره از مسابقات را کسب کرد.

هاکی بازان کشورمان در مرحله گروهی این مسابقات، مقابل تیم‌های سنگاپور، تایلند، تاجیکستان و قزاقستان پیروز شدند و برابر مالزی به نتیجه تساوی دست پیدا کردند.

تیم ملی هاکی سالنی کشورمان توانست با این قهرمانی، جواز حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۵ را به‌دست آورد. ایران با کسب ۹ عنوان قهرمانی از ۱۰ دوره برگزاری این رویداد، عنوان پرافتخارترین تیم هاکی سالنی آسیا را یدک می‌کشد.

مدال ها و کاپ تیم های برتر رقابت ها توسط دکتر بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی ایران و رییس هاکی داخل سالن آسیا اهدا شد. قدیمی اعلام کرد فدراسیون هاکی جام قهرمانی خود را به روح شهدای راه خدمت رئیسی، رئیس جمهور مردمی و هیات همراه ایشان، تقدیم می کند.

بهرام قدیمی تاکید کرد با برنامه ریزی هدفمند و عملیاتی مدون و با کادر فنی کامل با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و هیات های استانی و برگزاری اردوهای باکیفیت بتوانیم در جام جهانی کرواسی مقام سومی خود در جهان را ارتقا دهیم.

در دیدار رده بندی ، قزاقستان با شکست تایلند مقام سوم رقابت ها را کسب کرد و تایلند در جایگاه چهارم ایستاد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه