English

سرمربی پرسپولیس:

پرسپولیس من در شرایط باخت هم جنگنده و شجاع است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران به یادگار خواهد ماند.

پرسپولیس من در شرایط باخت هم جنگنده و شجاع است
به گزارش خبرگزاری موج

، اوسمار ویرا پس از برتری باورنکردنی تیمش مقابل استقلال خوزستان با نتیجه ۴ بر ۳ در ورزشگاه آزادی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر و رسیدن به صدر جدول، اظهار کرد: بازی امروز در تاریخ لیگ برتر به یادگار خواهد ماند، کم اتفاق می‌افتد که یک دیدار را سه بر صفر عقب باشید و در نهایت با برتری چهار بر سه رقابت خود را پایان دهید و ممکن است سالی یکبار این اتفاق رخ دهد.

وی با اشاره به اینکه نیمه اول دیدار مقابل استقلال خوزستان خیلی برای تیمش سخت بود، گفت: می‌دانستیم که آن‌ها توپ‌های مستقیم ارسال می‌کنند و همین اتفاق هم رخ داد. معمولا توپ‌های اول را می‌زدند و توپ‌های دوم را صاحب می‌شدند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه خیلی سخت بود که در دقایق اول گل بخورند و یک موقعیت صد در صد را از دست بدهند، در عین حال گل دوم و سوم را نیز دریافت کنند، عنوان کرد: با این نتیجه به رختکن رفتیم و تصمیم گرفتیم یک تیم باشیم و به بازی برگردیم. شاید قول برد ندهم اما همواره پرسپولیس را شجاع و جنگنده خواهید دید.

اوسمار با اشاره به اینکه فوتبال گاها روی خوب خودش را نشان می‌دهد، گفت: اگر قصد داریم کیفیت لیگ برتر فوتبال ایران بیشتر باشد باید به تیم‌های کشورهای اطراف نیز نگاه کنیم. تیم‌های کشورهای حاشیه ایران با ۲۷ بازیکن بزرگسال که حدود ۱۰ نفر آن‌ها خارجی هستند، بسته می‌شوند در حالی که ما در فوتبال ایران با ۱۹ بازیکن بزرگسال تیم می‌بندیم. اگر قصد داریم شاهد لیگ بهتری باشیم باید در برخی قوانین تجدیدنظر کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه