English

رئیس فدراسیون کشتی:

اگر در المپیک یک مدال طلا هم بگیریم، هنر کردیم

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: رقابت در بازی‌های المپیک سخت است و اگر موفق شویم در این بازی‌ها فقط یک مدال طلا هم بگیریم، واقعا هنر کردیم.

 اگر در المپیک یک مدال طلا هم بگیریم،  هنر کردیم
به گزارش خبرگزاری موج

، مراسم تجلیل از مدال‌آوران سال ۱۴۰۲ صبح امروز با حضور ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در سالن اجلاس برگزار شد.

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورزش هنوز در بین مسئولان جای واقعی خود را پیدا نکرده است. همیشه از قدیم به ورزش نگاه ابزاری شده، من به شما قول می‌دهم اگر این نگاه ابزاری از روی ورزش برداشته شود، اثرات مثبت و بابرکت آن را خواهیم دید.

وی افزود:  آقای رییسی همیشه به رشته کشتی لطف دارند، اما این انتظار وجود دارد که  کل دولت این توجه را به ورزش داشته باشند، چراکه ورزش فقط قرمزته و آبی‌ته نباید نباشد.

دبیر درباره نتیجه احتمالی کشتی فرنگی و آزاد در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس عنوان کرد: در المپیک ما اگر بتوانیم فقط یک مدال طلا بگیریم، کلاه‌مان را بالا می‌اندازیم. فرقی ندارد فرنگی باشد یا آزاد، همین‌که یک مدال طلا بگیریم، هنر کردیم.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان در واکنش به تصمیمی که برای حسن یزدانی و انتخابی او با کامران قاسم‌پور گفت: اجازه بدهید، در این زمینه به‌موقع صحبت خواهم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه