English

ژاوی:

ال‌کلاسیکو فردا شب به مهم‌ترین بازی فصل تبدیل می‌شود

سرمربی تیم بارسلونا تصریح کرد: ال‌کلاسیکوی فرداشب به مهم‌ترین بازی فصل تبدیل می‌شود. با یک مادرید قوی روبه‌رو خواهیم بود که پس از حذف منچسترسیتی به عنوان بهترین تیم جهان، سرخوش است.

ال‌کلاسیکو فردا شب به مهم‌ترین بازی فصل تبدیل می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

،  ژاوی هرناندز ، سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی فرداشب با رئال مادرید در هفته سی‌ودوم لالیگا، اظهار داشت: بازی فرداشب به مهم‌ترین بازی فصل تبدیل می‌شود. با یک مادرید قوی روبه‌رو خواهیم بود که پس از حذف منچسترسیتی به عنوان بهترین تیم جهان، سرخوش است.

وی در ادامه با بیان اینکه بازیکنانش می‌خواهند شکست مقابل پاری‌سن‌ژرمن و حذف لیگ قهرمانان را فراموش کنند، افزود: تیم مشتاق است که برای لیگ بجنگد. در بازی فرداشب، در دقایق ابتدایی هر نیمه، مادرید فشار خواهد آورد. آنها در خانه هستند. ما باید خیلی شجاع باشیم. به خوبی خودمان را آماده کرده‌ایم. فکر می‌کنم می‌توانیم بازی خوبی داشته باشیم و پیروز شویم. دقایق اول کلیدی خواهد بود. باید بازی را آرام کنیم در حالی که آنها در حال پرس از بالا خواهند بود.

ژاوی همچنین درباره نمایش دفاعی اخیر رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا اضافه کرد: مادرید مقابل بهترین تیم جهان باید دفاع می‌کرد. اینطور نیست که شما بخواهید دفاع کنید، بلکه رقیب شما را مجبور می‌کند. آنها خیلی خوب دفاع کردند. رئال در نیمه اول آخرین باری که با ما بازی کرد هم این کار را به خوبی انجام داد. آنها پتانسیل بالایی دارند، بلدند چگونه حمله کنند و تغییر وضعیت بدهند.

وی ادامه داد: برای رئال مادرید احترام فوق العاده‌ای قائل هستیم. چهار امتیاز کمتر از فصل گذشته داریم که صدرنشین بودیم. ما همه چیز را کنار می‌گذاریم تا با یک تیم بزرگ رقابت کنیم.

ژاوی درباره اینکه آیا مسئولان بارسا برای ماندن او تماسی داشته‌اند، یادآور شد: جلسه‌ای نبود و آنها با من تماس نگرفته‌اند و این مهم نیست. مهم این است که فردا برای قهرمانی در لالیگا بازی می‌کنیم. اگر پیروز نشویم، رسیدن به قهرمانی خیلی سخت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه