English

سرمربی ملوان:

پرسپولیس گل آفساید زد

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی تصریح کرد: گل پرسپولیس در شرایط آفساید به ملوان زده شده است.

پرسپولیس گل  آفساید زد
به گزارش خبرگزاری موج

، مهدی تارتار ، سرمربی ملوان در نشست خبری پس از بازی مقابل پرسپولیس که با شکست یک بر صفر تیمش در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال به پایان رسید، گفت: عرض سلام و ادب خدمت همه عزیزان دارم. قبل از اینکه بخواهم در مورد بازی حرف بزنم از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که راه دوری آمدند و ما شرمنده‌شان شدیم. در این رابطه صادقانه باید عرض کنم که بازی زیبایی بود، هرچند کم گل بود.

او افزود: در نیمه اول بعد ازچند دقیقه پرسپولیس به بازی مسلط شد. درنیمه دوم گل زودهنگامی را دریافت کردیم که برنامه ما را بهم ریخت. برای نیمه دوم برنامه بهتری داشتیم اما گلی که دریافت کردیم به نظرم آفساید بود. این صحنه را الان در رختکن دیدم. تمام زحمات ما به هدر رفت. ما شبانه روزی برای موفقیت زحمت می‌کشیم و از داوران انتظار داریم که البته داوران تقصیری ندارند. به نظرم نبود VAR این مشکلات را ایجاد کرده و اینطور زحمات تیم‌ها هدر می‌رود.

سرمربی ملوان ادامه داد: ما با خط دفاعی کار می‌کنیم که خط آفساید را رعایت کنیم ولی متاسفانه با اشتباه گل می‌خوریم. امیدوارم بررسی شود. برخورد شود، اگر آفساید بوده به کارشناسان می‌سپاریم، داوران ما داوران پاکی هستند اما تا وقتی VAR نباشد این مشکلات وجود دارد. فدراسیون باید به دنبال VAR باشد و اگر می‌خواهیم زحمات یک تیم به هدر نرود باید دنبال این مسأله باشیم. من از آقای تاج عاجزانه خواهش می‌کنم، این چندمین بار است که این را می‌گویم. مربیانی که زحمت می‌کشند برایشان سنگین است که با اشتباه داوری شکست بخورند. من شاید کنار خط به دلیل استرس ۱۰ بطری آب خورده‌ام.

تارتار در گلایه از اشتباه داوری گفت: چرا تیم من باید با اشتباه داوری بازنده باشد؟ از اینکه پرسپولیس تیم باکیفیت و قدرتمندی است، هیچ شکی نیست که واقعا تیم فنی و باکیفیتی هستند. در دور برگشت مسابقات عالی کار کردند و من اصلا بحثی ندارم. به آن‌ها تبریک می‌گویم ولی این حقی که از ملوان تضییع شده چه؟ من کاملا از دوربین خط دفاع این صحنه گل را دیدم، به نظرم صد در صد آفساید بود. یک صحنه مشکوک به البته فکر کنم روی خط بود اما مشکوک به پنالتی بود. یک صحنه هم وجود دارد که سروش رفیعی برخورد خیلی شدیدی داشت و می‌توانست کارت زرد دوم را دریافت کند. همه این‌ها بررسی شود. ما نه کنایه می‌زنیم و نه اعتراض می کنیم ولی از کمیته داوران می‌خواهم که بررسی‌های لازم را انجام دهند. البته که می‌خواهم امکانات داوری و دستمزدهای آن‌ها را بیشتر کنند. این تضییع شدن حق یک مربی، ۴۰ عضو کادر و تیم، یک شهر و این همه هوادار واقعا تحملش سخت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه