English

۱۴ تیرانداز به مسابقات قهرمانی جهان در برزیل اعزام می‌شوند

۱۴ ملی‌پوش تیراندازی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک پاریس، راهی برزیل می‌شوند.

 ۱۴ تیرانداز به مسابقات قهرمانی جهان در برزیل اعزام می‌شوند
به گزارش خبرگزاری موج

، مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان که آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ در رشته تفنگ و تپانچه است از ۲۳ فروردین تا اول اردیبهشت در ریودوژانیرو برزیل برگزار می‌شود. 

ملی‌پوشان ایران، عصر پنجشنبه ۱۶ فروردین راهی این کشور خواهند شد تا یک هفته پیش از مسابقات در محل برگزاری این رقابت‌ها تمرین کنند.

طبق اعلام فدراسیون در رشته تفنگ امیرمحمد نکونام، پوریا نوروزیان، مهیار صداقت و هادی غرباقی، شرمینه چهل‌امیرانی، نجمه خدمتی، فاطمه امینی و الهه احمدی با هدایت مریم طالبی و در تپانچه جواد فروغی، سجاد پورحسینی و وحید گلخندان، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌الهی و زینب طوماری با هدایت محسن نصراصفهانی، عازم این رقابت‌ها خواهند شد. 

ناصر رسولی، دبیر فدراسیون به‌عنوان سرپرست همراه تیم خواهد بود. 

در حال حاضر، هانیه رستمیان در تپانچه ۲۵ متر، شرمینه چهل‌امیرانی و فاطمه امینی در تفنگ بادی ۱۰ متر و محمد بیرانوند در تراپ، سهمیه حضور در المپیک پاریس را به‌دست آورده‌اند. در المپیک توکیو، تیراندازی ۶ سهمیه کسب کرده بود.

هر کشور در هر ماده‌ای می‌تواند حداکثر دو سهمیه برای المپیک پاریس کسب کند و با توجه به اینکه ایران در تفنگ بادی ۱۰ متر زنان دو سهمیه خود را تکمیل کرده، در این بخش سهمیه جدیدی دریافت نمی‌کند. تفنگ ۱۰ متر مردان، تفنگ سه وضعیت زنان و مردان، تپانچه بادی ۱۰ متر زنان و مردان و تپانچه ۲۵ متر زنان، ماده‌هایی است که نمایندگان ایران می‌توانند در آنها سهمیه کسب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه