English

سرمربی سپاهان خبر از روزهای طلایی می‌دهد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: این تیم در بازی قبلی (مقابل فولاد خوزستان) نتیجه مطلوبی خارج از خانه گرفت و می‌خواهیم به شرایط خوب قبلی بازگردیم.

سرمربی سپاهان خبر از روزهای طلایی می‌دهد
به گزارش خبرگزاری موج

، ژوزه مورایس شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر سیرجان در اصفهان افزود: نمی‌دانیم که فردا چه نتیجه‌ای به دست می‌آید، امیدوارم که نتیجه خوبی بگیریم و سریع به حالت عادی خود برگردیم.

وی اظهار کرد: در شرایطی که داریم باید فعالیت کنیم و اگر چیزی که می‌خواستیم را بدست نیاوردیم نباید دست از تلاش برداریم.

مورایس با تاکید بر اینکه تیم و بازیکنان خوبی داریم، اضافه کرد: شاید شرایط برخی مواقع بر وفق مراد ما نباشد اما باید تلاش کنیم و چیزی که می‌خواهیم را به دست بیاوریم.

وی با بیان اینکه رامین رضاییان انرژی زیادی دارد و بهترین بازی خود را انجام می‌دهد، گفت: تیم باید فضای پشت رضاییان را جبران کند، پارسال مسعود ریگی این فضا را جبران می‌کرد و در ابتدای فصل کریمی و قربانی این فضا را پر می‌کردند.

سرمربی تیم سپاهان ادامه داد: شرایط در کل سخت است اما سعی می‌کنیم آن را بهتر کنیم، رامین هم باید فضای ایجاد شده را جبران کند.

وی با بیان اینکه در ابتدای این فصل حسینی بازیکن تیم مس رفسنجان را می‌خواستیم اما میسر نشد، خاطرنشان کرد: برنامه عوض شد و اگر بخواهیم رامین رضاییان را مقایسه کنیم، خیلی تفاوت کرده، بهتر شده و کارهای مهمی برای تیم انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: هیچ بازیکنی نیست که بدون اطلاع سرمربی وارد باشگاه شود، کارها به صورت تیمی انجام می‌شود و نمی‌خواهیم چیزی را گردن کسی دیگر بیندازیم، همه با هم مسوول اتفاقات هستیم.

سپاهان در آخرین بازی سال ۱۴۰۲ و در هفته بیست و یکم لیگ‌ برتر فوتبال کشور میزبان گل گهر سیرجان است؛ این بازی یکشنبه ۲۷ اسفند از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

تیم سپاهان در زمان حاضر در رده چهارم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد؛ این تیم در دیدار قبلی خود مقابل فولاد خوزستان با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه