English

عرب‌ها گایاردو و بنزما را نمی‌خواهند!

هواداران خشمگین الاتحاد بعد از شکست برابر الهلال در دیدار برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواستار اخراج گایاردو و هفت بازیکن تیم از جمله کریم بنزما شدند.

عرب‌ها گایاردو و بنزما را نمی‌خواهند!
به گزارش خبرگزاری موج

، الاتحاد یک نتیجه ناامیدکننده دیگر را با گایاردوی آرژانتینی به دست آورد. این تیم در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از الهلال پذیرایی کرد. این بازی در حالی برگزار شد که الاتحاد در دیدار رفت با دو گل شکست خورده بود و برای صعود به دور بعد به پیروزی سه بر صفر نیاز داشت اما مثل بازی رفت با دو گل شکست خورد تا هواداران تیم یک شب تلخ دیگر را تجربه کنند.

به نوشته سعودی اسپورت، هواداران الاتحاد از عملکرد تیم تحت هدایت گایاردو بسیار خشمگین و ناراحت هستند و خواستار  اخراج فوری این سرمربی آرژانتینی هستند چرا که او بعد از اخرج نونو سانتو نه تنها باعث پیشرفت و تغییر در تیم نشده بلکه شکست های پیاپی را هم تجربه کرده است.

در ادامه گزارش سعودی اسپورت آمده است که هواداران الاتحاد علاوه بر اخراج گایاردو خواستار فسخ قرارداد با کریم بنزما، فابینیو، لوئیس فیلیپه، عبدالرزاق حمدالله، فابینیو، رومارینیو و ... شده اند.

الاتحاد مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان در فصل جاری نمایشی ناامید کننده داشته و با حضور الهلال آماده و النصر هیچ شانسی برای قهرمانی ندارد. به نظر می‌رسد که تغییراتی گسترده در این تیم رخ خواهد داد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه