English

رئیس فدراسیون جودو:

سال آینده میزبان سه رویداد آسیایی جودو هستیم

رئیس فدراسیون جودو ابراز داشت: کشور میزبان سه رویداد آسیایی در سال آینده است که نقش بسیار مهمی در توسعه ورزش جودو و افزایش انگیزه ورزشکاران خواهد داشت.

سال آینده میزبان سه رویداد آسیایی جودو هستیم
به گزارش خبرگزاری موج

، آرش میراسماعیلی در مجمع سالیانه هیات جودو خراسان شمالی اظهار کرد: این مسابقات شامل جام باشگاه های آسیا، جوانان آسیا و جام باشگاه های بزرگسالان آسیا است.

وی افزود: بی تردید حضور هدفمند جودوکاران کشور در این رقابت ها خروجی های خوبی برای این رشته ورزشی پرطرفدار خواهد داشت.

رییس فدراسیون جودو خاطرنشان کرد: میزبانی باعث پویایی جودوی ایران خواهد شد و اتفاق خوبی برای این رشته در کشور خواهد افتاد.

میراسماعیلی با بیان اینکه مسابقات نونهالان در سال آینده به صورت منطقه ای برگزار می شود، بیان کرد: وقتی مسابقات به شکل منطقه ای برگزار می شود، نفرات زیادی نشان های قهرمانی کسب می کنند و این امر انگیزه ای برای فعالیت ورزشکاران جودو در سایر مناطق کشور می شود.

رییس فدراسیون جودو گفت: طرح آمایش سرزمینی جودو تدوین شده و از سال آینده با هدف شناسایی ظرفیت های جودو اجرا می شود.

وی افزود: خراسان شمالی جزو ۶ استان برتر در رشته ورزشی جودو است بنابراین به لحاظ اعتبارات، امکانات نزم افزاری و سخت افزاری نگاه ویژه ای به این استان خواهد شد.

میراسماعیلی تصریح کرد: همچنین دوره های آموزشی و میزبانی های این رشته ورزشی نیز در این ۶ استان برتر جودو برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی ظرفیت ویژه ای در رشته جودو دارد، گفت: بسیاری از رشته های ورزشی از جودو تغذیه می کنند اما کشتی باچوخه در خراسان شمالی به نوعی پرورش دهنده ورزشکاران این رشته است بنابراین باید از این ظرفیت به خوبی بهره بگیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه