English

مدیرعامل پرسپولیس:

باشگاه استقلال به دلیل بدهی استراماچونی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ابراز داشت: استقلال به جهت بدهی استراماچونی و موارد بدهی اینچینی که داشته نتوانست مجوز حرفه‌ای خود را دریافت کند.

باشگاه استقلال به دلیل بدهی استراماچونی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد
به گزارش خبرگزاری موج

​، رضا درویش در حاشیه جشن قهرمانی نوجوانان پرسپولیس ، درباره اتفاقات حاشیه‌ای رختکن  سرخپوشان پیش از بازی مقابل ذوب‌آهن در هفته هجدهم لیگ برتر،  اظهار داشت: موضوع را که من هم مثل شما خبرنگاران شنیدم و مسئولان و بازیکنان تیم نقل کردند اما جای تامل و تاسف دارد. فوتبال ما به کجا می‌رسد؟ این نشان دهنده این است که فوتبال در هیچ ابعادی نظارتی بر آن نیست. یعنی باری به هر جهت هر چند وقت یک بار کمیته اخلاق یک جریمه‌ای انجام می‌دهد و کمیته انضباطی یک کاری می‌کند اما بازدارنده نیست.

وی افزود: با این وقاحت و صراحت چنین کارهای در حاشیه بازی پرسپولیس به وجود می‌آید، این نشان‌دهنده آن است که کمیته نظارتی عملاً نقشی ندارد. یعنی عملاً گفتند فقط فوتبال و بازی باشد و حالا یک روز ساعت و روز بازی را عوض می‌کنند و به ناکجا آباد می‌رود. این زنگ خطری است که به کجا داریم می‌رسیم؟ این در ابعاد خارجی‌اش  یقیناً ما را با مشکل مواجه می‌کند.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر شاگردان اوسمار این بازی را واگذار می‌کردند، امکان داشت تبعات زیادی وجود داشته باشد، گفت: به تبع معلوم است که این شکلی می‌شود اما از آنجایی که ما یک خالق هستی داریم و تا امروز با ما یار بوده و دست ما را گرفته است، یقیناً ما را رها نخواهد کرد.

درویش در مورد آخرین وضعیت جذب مهاجم و بازیکن جدید برای پرسپولیس، تصریح کرد: این‌ها مسائلی است که دیگر باید سرمربی بگوید. هنوز درخواستی نداشتند. این بابایی هم در همان پست مهاجم هستند. اگر اوسمار احساس کردند باید از ایشان استفاده شود، حتماً پیگیری می‌کنیم.

وی در مورد مالکیت مشترک سرخابی‌ها گفت: اینطور که اطلاع دارم تا فردا یا شنبه مالکیت یکی از این تیم‌ها مشخص می‌شود، ضمن اینکه این مسائل ربطی به من مدیرعامل، هیئت مدیره یا اعضای باشگاه ندارد این موارد حتی فراتر از وزارتخانه ورزش است. بله منافع باشگاه را تهدید می‌کند اما حداکثر تا یکشنبه وضعیت اعلام می‌شود که یکی از 2 باشگاه مالکیتش مشخص شده و سوای وزارت ورزش است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راجع‌به در واکنش به گلایه مهدی ترابی برای دیدار با درویش در تمرین پرسپولیس و میزان پرداختی‌های سرخپوشان، عنوان کرد: دقیقاً حق با ایشان است. چندین مرتبه ما گفتیم. ما هزینه‌هایی می‌دهیم که جزو برنامه‌هایمان نبوده است. برای مثال 11 میلیارد تومانی که مجبور شدیم بدهی مالیاتی آقای رادوشوویچ را بدهیم، این ناخواسته بود. در صورتی که همین پول را ما برای پرداختی درصدی از مطالبات قرارداد بازیکنان کنار گذاشته بودیم. یا مثلاً  6 میلیارد تومان بدهی مالیاتی برای برانکو دادیم، که ناخواسته به ما تحمیل شد. یا مبلغ یک میلیون و پنجاه یورو دو ماه پیش به رادوشوویچ دادیم. امروز این مبلغ 70 میلیارد تومان می‌شود خب این مبلغ را اگر الان داشتم ما الان اصلاً گره‌ای داشتیم؟ 109 میلیارد طلبی است که ما باید از وزارت ورزش یا دولت بگیریم، بابت بد‌هی‌هایی که افشا نشده  بود بعد اینکه واگذار شد.

وی افزود: همه این موارد سبب شد این بازیکنان شایسته که حق‌شان است که ما قراردادشان را به آنها بدهیم، تاخیر ایجاد شود.امیدواریم در این چند روزه منابعی را تامین کنیم و پولی به آنها بدهیم.

درویش درباره اینکه آیا امکان تهاتر طلب‌های پرسپولیس با بدهکاران خارجی از محل منابع این باشگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود نداشت، گفت: اتفاقاً از طرف سازمان خصوصی‌سازی، وزارت ورزش و من شخصاً نوشتم. به آقای فرزین نوشتم ایشان خیلی به من محبت دارند. ولی هنوز عملیاتی نشده است. دولت جاهایی دیگر هم بدهکاری دارد در حساب فی مابین می‌زنند، بانک مرکزی آن تعهد را پرداخت می‌کند. هنوز عملیاتی نشده است. اگر هر کدام از این موارد 109 میلیارد تومان،  این ارزهای گفته شده  و پول دیگری که درخواست کردیم به صورت وام بگیریم. هر کدام از اینها عملیاتی شود، یقیناً می‌توانیم گوشه‌ای از قرارداد بازیکنان که حقوق حقه آنها است را پرداخت کنیم.

وی راجع‌به اینکه آیا به غیر از مشکل مالکیت مشترک، مسئله دیگری در مسیر کسب مجوز حرفه‌ای پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا 25-2024 وجود دارد، تصریح کرد:  اصلاً. فقط مالکیت مشترک است که ان‌شاءالله یقین دارم با هماهنگی دولت انجام می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره کسب دومین پیروزی سرخپوشان با هدایت اوسمار عنوان کرد:   از قبل به هواداران عرض کردم که تحمل کنند. چون هوادار عطش پیروزی را دارد و احساسی است گول دلالان را نخورند که فضای آلوده برای پرسپولیس درست کنند. روزهای بهتر از  این قطعاً در راه است.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اظهار نظر مجریان برنامه ورزش و مردم در موضوع نوبتی شدن کسب مجوز حرفه‌ای برای استقلال و پرسپولیس به واسطه مشکل مالکیت مشترک، گفت: حتماً پیش از این با ایشان(اشاره به عوامل برنامه)  هماهنگی‌ها را انجام می‌دادند اما چنین چیزی نیست. سال قبل حقوق حقه ما بود و چیز اضافه‌ای به ما ندادند، ضمن اینکه استقلال هم به جهت بدهی استراماچونی و موارد بدهی اینچینی که داشته نتوانست مجوز حرفه‌ای خود را دریافت کند. حتی اگر مشکل مالکیت حل شود اما باز هم بدهی داشته باشیم، باز هم برای دریافت مجوز حرفه‌ای مشکل دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه