English

نخستین اجلاس ملیٍ ورزش و تجارت برگزار شد،

رونمایی از سند راهبردی صنعت تجهیزات و البسه تخصصی ورزشی ایران

همزمان با برگزاری نخستین اجلاس ملیٍ ورزش و تجارت و کسب‏ وکارهای نوین و آیین تجلیل از برترین‏های اقتصاد و صنعت ورزش کشور از سند راهبردی صنعت تجهیزات والبسه تخصصی ورزشی ایران و درگاه ثبت شناسه مشاغل، خدمات و کالا صنعت ورزش کشور رونمایی شد.

رونمایی از سند راهبردی صنعت تجهیزات و البسه تخصصی ورزشی ایران
به گزارش خبرگزاری موج

، این رویداد ازسوی انجمن صنعت ورزش کالا، خدمات وصنایع وابسته کشور وبا مشارکت وزارتخانه ‏های ورزش وجوانان وصنعت،معدن و تجارت و همکاری مجامع علمی و دانشگاهی و سازمان‌های دولتی وغیردولتی به منظور توسعه دانش واقتصاد ورزش و توسعه کسب و کارهای وابسته برگزارشد

در این اجلاس از تلاش افراد وشرکت‏های دانش‌بنیان ورزشی کشوردربخش‏های مختلف اصلی و رقابتی، مسئولیت اجتماعی، چهره‌های اثرگذار و ماندگار، صلح و ورزش و تشکل‌های ورزشی، تجلیل شد.

حسن محمدلو رئیس انجمن صنعت ورزش، کالا و خدمات و صنایع وابسته گفت:حمایت از صنایع مختف ورزشی در ابعاد مختلف استانی، ملی و بین‏المللی از جمله الزاماتی است که این انجمن به اهمیت آن پی برده و در این راستا، توسعه و ترویج دانش، صنعت و بازار ورزش در جامعه و ضرورت تبادل اطلاعات صاحب‏نظران و ارائه دستاوردهای دانش‏بنیان، صنعتی و علمی اندیشمندان و دست‌اندرکاران حوزه‌های مختلف این صنعت را دردستور کار خود قرارداده است.

رئیس هیئت مدیره کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار تجهیزات ورزش؛ اهداف و ضرورت‏های برگزاری آیین تجلیل از برترین های اقتصاد و صنعت ورزش کشوررا بسیار مهم قلمداد کرد و گفت: در یک بازه زمانی چند ماهه و به همت صاحب‏نظران و فعالان عرصه‏های ورزش و صنعت کشور، تلاش شد که این اجلاس در یک سطح علمی و ترویجی مناسب و موثر برگزار شود و از تلاش افراد و شرکت‏های دانش‌بنیان در بخش‏های مختلف اصلی و رقابتی،مسئولیت اجتماعی، چهره‌های اثرگذار و ماندگار، صلح و ورزش و تشکل‌های ورزشی در زمینه‏های صادرات، کیفیت بالای رقابتی، دارا بودن گواهینامه‌های استاندارد ملی و بین‌المللی، اشتغال‌آفرینی، تولیدات هوشمند نرم‌افزاری و سخن‏افزاری، ایجاد برندینگ ملی و بین‌المللی، توسعه بازار و تکمیل چرخه تولید با اهدای جوایز؛ تجلیل به عمل آید.

در این اجلاس که با حضور دکترعلی آقا محمدی ریاست کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و ریاست شورای عالی سیاستگذاری نخستین اجلاس ورزش، تجارت و کسب کار ها نوین و دکتر برادران معاون صنا یع عمومی وزارت صمت، برگزار شد،همچنین از پوسترنخستین لیگ طراحی لباس و پوشاک ورزشی نیز که توسط انجمن صنعت ورزش کشور برنامه ریزی اجرای می شود،رونمایی شد.

 کوروش مالمیر دبیر انجمن و اجلاس نیز با تاکید بر اهمیت و ظرفیت‏های بسیار ارزشمند برگزاری این رویداد ملی و ضرورت توسعه اقتصاد و صنعت ورزش در کشور، گفت: ، این اجلاس امکان شبکه‏‎سازی با فعالان اقتصادی صنعت ورزش کشور، فدراسیون‏ها، تشکل‏های ورزشی، مدیران اقتصادی صنعت ورزش، وزارتخانه ‏ها و نهادهای تصمیم‏ساز با تولیدکنندگان صنعت ورزش کشور را فرصتی مناسب دانست که در این بزرگ‏ترین رویداد تخصصی صنعت ورزش کشور فراهم شده است. 

گفتنی است در بخش اصلی و رقابتی این اجلاس، شرکت‏های دانش‌بنیان ترمه چمن، چیتا موتورز ، دریا پژوهش مهر، طنین پیک سبلان، فن‌آوران ایده‌کوثر نقش جهان، ، واد کاوشگر سلامت و آینده‏پژوهان اَبَرزندگی حائز رتبه‏های برتر شدند.

همچنین در بخش چهره‌های اثرگذار و ماندگار، آقایان علیرضا پارسی، چهره علمی ورزشی کشور، عنایت آتشی قدیمی‌ترین پیشکسوت ورزش بسکتبال کشور، ، چهره مانداگار تقی عسگری، پیشکسوت و سفیر صلح ورزش کشور تجلیل شد.

در بخش تشکل‌های ورزشی نیز از تلاش فدراسیون قایقرانی، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، انجمن ساواته، باشگاه ملوان بندر انزلی، باشگاه تاکتیک برتر و کانون هواداران باشگاه سپاهان قدردانی شد.

در این رویداد همچنین به پیشنهاد انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران، از تلاش و کوشش آقایان خسرو والی‌زاده، کارشناس ورزش و گزارشگر ورزشی رادیو ورزش، پیمان یوسفی، تهیه‌کننده و مجری محترم برنامه ورزش و مردم، جمشید حمیدی، پیشکسوت، نویسنده و خبرنگار محترم ورزشی، محمد صیاد، هنرمند و پیشکسوت عکاسی ورزشی و خانم مهستا اخباری، خبرنگار محترم ورزشی حوزه بانوان تجلیل به عمل آمد.

جمعیت هلال احمر، سازمان آتش‌نشانی تهران ، قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری ، صنعتی و ویژه اقتصادی نیز چهار سازمانی بودند که به دلیل مسئولیت اجتماعی در توسعه ورزش های همگانی ،حمایت‌ها و پشتیبانی‌های فنی و تخصصی از صنعت ورزش کشور در این اجلاس مورد تقدیر قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه