English

وزیر ورزش و جوانان:

نظام دغدغه مند حوزه ورزش کشور است

وزیر ورزش و جوانان گفت: تاکیدات مقام معظم رهبری بر رفتار پدرانه با ورزشکاران و قهرمانان و نیز حضور بی‌سابقه رئیس جمهور در جلسه شورای عالی ورزش نشان می‌دهد که مسئولان نظام همگی دغدغه‌مند هستند.

نظام دغدغه مند حوزه ورزش کشور است
به گزارش خبرگزاری موج

، جلسه ارزیابی عملکرد پاسخگویی برخط وزیر ورزش و جوانان امروز (سه‌شنبه) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، حجت‌الاسلام صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری و سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در محل ستاد ارتباطات مردمی ریاست جمهوری درحال برگزاری است.

وزیر ورزش و جوانان در جلسه ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی برخط در مرکز اطلاعات مردمی گفت: تاکیدات مقام معظم رهبری بر رفتار پدرانه با ورزشکاران و قهرمانان و نیز حضور بی‌سابقه رئیس جمهور در جلسه شورای عالی ورزش نشان می‌دهد که مسئولان نظام همگی دغدغه‌مند هستند.

کیومرث هاشمی در این جلسه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انشاا... جامعه ورزش در انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت خواهد کرد و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص حضور مردم در انتخابات، این حضور می‌تواند موجب تقویت نظام و تقویت مردم شود.

وی افزود: ذات وزارت ورزش و جوانان ارتباط با مردم است و بدون این ارتباط معنا و مفهوم ندارد و وزارت ورزش و جوانان یک وزارتخانه مردمی است.

وزیر ورزش با بیان خاطره‌ای از سفرش به صربستان و حضور در تمرین فرزانه فصیحی دونده ملی‌پوش ایران که مدتی در صربستان تمرین می‌کرد، گفت: روز گذشته در مراسم اختتامیه مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا که به میزبانی تهران برگزار شد حاضر شدم و به من گفتند که فصیحی قهرمان آسیا شده. در دیداری که با بانوان ملی‌پوش دوومیدانی داشتم، فصیحی به نمایندگی از دیگر ورزشکاران صحبت کرد و به حضور من در تمریناتش در صربستان اشاره کرد و تاکید داشت همه‌ی نقش حضور مدیران در جمع قهرمانان و مدال‌آوران صرفا حمایت مالی نیست. می‌خواهم بگویم که ذات ورزش همین است. شاید گاهی منابع محدود است و شاید نتوان مشکلات مالی را کاملا حل کرد اما باید در بین قهرمانان و ورزشکاران حضور داشته باشیم و حرف‌ها و دغدغه‌هایشان را بشنویم.

وی تصریح کرد: ضمن این که مقام معظم رهبری همواره در دیدارشان با جامعه ورزش تاکید کرده‌اند که پدرانه با ورزشکاران و قهرمانان رفتار کنید و به ‌آن‌ها رسیدگی و توجه کنید. در کنار آن حضور بی‌سابقه رئیس جمهور در جلسه شورای عالی ورزش و نیز برگزاری مراسم تقدیر از قهرمانان با حضور رئیس جمهور، نشان می‌دهد که مسئولان نظام دغدغه‌مند هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه