English

سند پرداخت مالیات رادوشویچ توسط باشگاه پرسپولیس منتشر شد

باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت مالیات بوژیدار رادوشویچ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

سند پرداخت مالیات رادوشویچ توسط باشگاه پرسپولیس منتشر شد
به گزارش خبرگزاری موج

، رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «در رابطه با پرونده مالیاتی بوژیدار رادوشویچ به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند: با همکاری مسئولان محترم سازمان امور مالیاتی کشور، مفاصاحساب مالیاتی مربوط به دوران حضور دروازه‌بان سابق پرسپولیس در ایران روز 26 بهمن دریافت و بلافاصله ترجمه و برای وکیل این بازیکن ارسال شد.

مرتبه اول‌، وکیل رادوشویچ این نامه را کافی ندانست و به همین دلیل با پیگیری‌های باشگاه و همکاری مجدد مسئولان این سازمان چند نامه دیگر مبنی بر تسویه حساب مالیات این بازیکن تنظیم و برای وکیلش فرستاده شد.

برگه تسویه حساب مالیاتی که برای رادوشویچ اخذ شده معتبرترین نامه در این زمینه است که سازمان امور مالیاتی کشور برای اشخاص حقیقی یا حقوقی صادر می‌کند و نکته مهمتر اینکه تسویه‌ حساب مالیاتی با برانکو ایوانکوویچ نیز که همین چند هفته پیش انجام شد عینا و دقیقا مانند همین برگه بوده که برای سرمربی سابق پرسپولیس ارسال شد و مورد قبول و تایید او و وکیلش قرار گرفت.

با این حال و در کمال تعجب شاهدیم که بازیکن کروات و وکیلش بدون هیچ دلیل منطقی و مستدلی هر بار فرم مفاصاحساب صادر شده از سوی سازمان امور مالیاتی کشور را رد می‌کنند و به دلایلی که برای هیچکس مشخص نیست از ارسال تاییدیه به فیفا خودداری کرده و عجیب این که باشگاه پرسپولیس را متهم به دروغ گویی هم می‌کنند».

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه