English

وزارت ورزش:

انتصاب شکوری و طباطبایی در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قطعی است

وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که ترمیم انجام شده در ترکیب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قطعی است و تیم مدیریتی این باشگاه با اضافه شدن دو عضو جدید به کار خود ادامه خواهد داد.

انتصاب شکوری و طباطبایی در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قطعی است
به گزارش خبرگزاری موج

، محسن معتمدکیا، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به غیرقانونی بودن اضافه شدن دو عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس در جلسه امروز (سه شنبه) مجمع این باشگاه اظهار کرد: در پی تصمیم اتخاذ شده و اضافه شدن حسن طباطبایی و ابراهیم شکوری به ترکیب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، وزارت ورزش و جوانان اعلام می‌کند ترمیم انجام شده در ترکیب هیات مدیره این باشگاه قطعی است و با اضافه شدن این دو عضو، تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس کار خود را ادامه می‌دهد.

پیش از این محمد صادق واعظی، معاون سازمان خصوصی‌سازی دقایقی نسبت به انتخاب دو عضو هیات مدیره پرسپولیس توضیح داد: با عنایت به اینکه موضوع تغییر در ترکیب اعضای هیات مدیره شرکت در دستور مجمع نبوده، نماینده سازمان بورس با استناد به مقررات حاکم بر شرکت‌های بورسی و فرابورسی، با طرح این موضوع در این جلسه مخالفت کرد.

معاون سازمان خصوصی سازی گفت: با طرح این موضوع از سوی نماینده سازمان بورس، مجمع نیز به درستی با طرح موضوع تغییر در ترکیب اعضای هیات مدیره، با استناد به قوانین و مقررات موضوعه در این زمینه مخالفت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه